قیمت روز آهن اسفنجی تبریز

یکی از مواد اولیه بسیار مناسب برای تولید آهن و فولاد آهن اسفنجی است که از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می آید به این نحو که با خراج کردن اتم های اکسیژن موجود در سنگ آهن ساختاری اسفنجی و متخلخل به دست می آید که می تواند بهترین جایگزین برای ضایعات آهن باشد. آهن اسفنجی تبریز یکی از بهترین انواع این محصول در بازار ایران است که قیمت روز آن رابطه مستقیمی با میزان خلوص آن دارد و می توان در تماس با فروشنده از این قیمت مطلع شد.

قیمت روز آهن اسفنجی تبریز

باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کدامند؟

برای تولید انواع محصولات آهنی مانند شمش یا میلگرد در کارخانه اصلی ترین ماده اولیه سنگ معدن آهن است که از معادن آهن استخراج می شود. این سنگ به صورت خام قابلیت استفاده در این کارخانجات را نداشته و باید ابتدا به روش های مستقیم یا با استفاده از کوره بلند احیا شود تا اندکی از ناخالصی های موجود در آن کاهش یابد.

با کیفیت ترین انواع آهن اسفنجی به صورت دانه های کروی و توپی شکل است که سطح آنها دارای خلل و فرج زیادی است و هر چه این تخلخل بیشتر باشد حاکی از خلوص بالای این آهن و میزان کمتر عناصر غیر آهنی است. این محصول می تواند به صورت مستقیم در کارخانه های ذوب آهن یا کارگاه های ریخته گری برای تولید محصولاتی همچون اسلب، شمش، میلگرد و انواع قطعات لوازم مختلف مورد استفاده قرار گیرد و یا با اضافه کردن ترکیباتی مانند فروآلیاژ منگنز برای تهیه فولاد به کار رود.

با کیفیت ترین این محصول دارای قطر کمتری هستند و بنابراین دارای سطح تماس بیشتری نسبت به قطر بوده بنابراین به انرژی و گرمای کمتری برای ذوب نیاز دارند. عیار این محصول بین 84 تا 95 درصد متغیر است و بهترین آن دارای عیار آهن بیشتری است. این محصول به دلیل اندازه و شکل مناسب قابلیت حمل و نقل راحت تر و در نتیجه هزینه جابجایی کمتری دارد.

عرضه کنندگان برتر آهن اسفنجی تبریز

عرضه کنندگان برتر آهن اسفنجی تبریز آهن اسفنجی تبریز به عنوان یکی از مرغوب ترین انواع این محصول در بازار داخل کشور توسط عرضه کنندگان برتر آن ارائه می شود و می تواند توسط صادر کنندگان این محصول به عنوان گزینه ای صادراتی مورد استفاده قرار گیرد.

خریداران برای اطلاع از قیمت عرضه آهن اسفنجی تبریز لازم است با عرضه کنندگان آن تماس برقرار کنند تا قیمت روز این محصول را به دست آورده و بر اساس آن سفارش خود را اعلام کنند.

عرضه کنندگان آهن اسفنجی تبریز پایین ترین قیمت ممکن را برای فروش این محصول در نظر گرفته اند و آن را به هر نقطه ای از ایران که خریدار مایل باشد ارسال می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما