قیمت لجن آهن اسفنجی صادراتی

قیمت لجن آهن اسفنجی صادراتی که در واقع همان محصول فشرده شده ی اهن اسفنجی بوده بر اساس کیفیت تولید، مرغوب بودن مواد اولیه، نحوه ی شکل گیری لجن آهن و … و نیز نحوه ی توزیع و عرضه ی محصول نهایی متفاوت بوده و با مبالغ مختلف در بازار موجود می باشند.

قیمت لجن آهن اسفنجی صادراتی

مختصری درباره فرآیند تولید لجن آهن اسفنجی

مختصری درباره فرآیند تولید لجن آهن اسفنجی تولید آهن اسفنجی ما حصل احیای مستقیم سنگ آهن و گندله بوده و چون ساختارش مانند اسفنج است به این عنوان معروف شده و در واقع بهترین جایگزین به جای آهن قراضه است. به طور کل در حدود پنجاه درصد اهن اسفنجی در کوره القایی می تواند جایگزین اهن قراضه شود که این امر از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تولید این آهن در کوره های القایی صورت گرفته و این ماده به طور مستقیم از کاهش یافتن اکسیژن اهن تولید می شود و دارای عیار بالایی در حدود ۸۵ الی ۹۵ درصد می باشد .

این محصول خواص مطلوب و زیادی ندارد و در بازار جهانی به عنوان محصولی تجاری شناخته نمی شود . نرمه ی آهن در مرحله ی انتقال از واحد احیای مستقیم به فولادسازی در سرند های محصول جدا شده و با مقداری اهک و چسب سیلیکات ترکیب شده و داخل دستگاه بریکت سازی فشرده می شود .

بریکت به علت دارا بودن متالیزاسیون زیاد و وزن مطلوب در کوره ی قوس الکتریکی در مرحله ی تولید مذاب قرار می گیرد . این محصول بعد از ذوب شدن، تبدیل به شمش فولادی می شود .

1- بریکت سرد اهن و کربن : این محصول از اهن اسفنجی سرد ساخته می شود و دارای خواصی نظیر استحکام مکانیکی ثبات شیمیایی و دانسیته می باشد و این محصول به عنوان محصولی با قابلیت ذخیره سازی و حمل نیز شناخته می شود .

۲.بریکت گرم : با استفاده از اهن اسفنجی گرم در مرحله ی بریکت سازی و دمایی بالا تراز ۶۵۰ درجه سانتی گراد ساخته می شود و دارای حمل و نقلی اسان و ایمن در جهان است .

در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران تولید لجن آهن اسفنجی صادراتی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

پخش لجن آهن اسفنجی صادراتی به صورت مستقیم

پخش لجن آهن اسفنجی صادراتی به صورت مستقیم در حال حاضر پخش لجن آهن صادراتی به صورت مستقیم در کشور عزیزمان ایران توسط شرکت های بسیار معتبر فولاد از جمله فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اهواز، فولاد میانه و چندین شرکت شناخته شده ی دیگر صورت می پذیرد.

گفتنی است در صورت عدم تمایل به خرید از شرکت های فولادی ، می توانید از واسطه های توزیع کننده این محصول کاربردی نیز استفاده و لجن آهن اسفنجی مورد نظر خود را به راحتی در اختیار داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما