مراکز توزیع آهن اسفنجی خام

مراکز توزیع آهن اسفنجی خام یکی از مراکزی می باشد که در کار توزیع آهن اسفنجی می باشد و شما می توانید با مراجعه به این مرکز آهن اسفنجی خود را خریداری کنید آهن اسفنجی خام یکی از بهترین متریال هایی اینکه در سال‌های گذشته به منظور کاهش استفاده از قراضه و ضایعات آهن در صنعت در صنعت فولاد مورد استفاده قرار می گیرد و توزیع مستقیم این محصول موجب می شود که بهترین انواع آهن اسفنجی با قیمت و نرخ استاندارد وارد بازار صنعت قرار می گیرد.

مراکز توزیع آهن اسفنجی خام

آهن اسفنجی خام چه کاربردی دارد؟

آهن اسفنجی خام چه کاربردی دارد؟

استفاده از آهن اسفنجی که در حدودا سال های نزدیک در کوره‌های القایی ایران شروع شده است. کمبود آهن قراضه در آن سال ها احساس نمی‌شد و هرچند روند کیفیت آهن قراضه نزولی بود ولی بازهم کسی به فکر استفاده از آهن اسفنجی نبود. چرا که تصور عمومی بر این بود که آهن اسفنجی برای کوره القایی مناسب نیست.

هندی‌ها و چینی‌هایی که کوره القایی به ایران فروخته بودند هم تشویق به استفاده نمی‌کردند. شاید به خاطر اینکه پارامترهای مربوط به راندمان کوره‌هایشان افت می‌کرد. از طرفی در هند از آهن اسفنجی پایه زغالی استفاده می‌گردد که کربن بسیار ناچیزی دارد و هندی‌ها خیلی به روش استفاده از آهن اسفنجی پایه گازی ایران مسلط نبودند.

اولین واکنش تقریباً در تمامی کارخانه‌ها منفی بود. چراکه عملا با روش شارژ آن آشنا نبودند و ثانیاً فسفر و گوگرد آهن اسفنجی در مقایسه با قراضه آنالیز ذوب را به هم می‌زد و کربن بالای آن کار را سخت می‌کرد. زمان ذوب طولانی می‌شد و سرباره بسیار وحشتناک بود. لذا به‌محض استفاده بسیاری از کارخانه‌ها استفاده از آن را تا همین اواخر متوقف کردند.

بسیاری از واحدهای کوچک و بزرگ تولید فولاد در کشور از این روش‌ها استفاده می‌کنند. ایران منابع طبیعی در دستر‌تری برای احیای مستقیم دارد. آهن اسفنجی جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن هست بنابراین می‌توانیم درصد بالایی از مواد اولیه جهت تأمین ذوب موردنیاز واحدهای فولادسازی را بجای استفاده از ضایعات از طریق آهن اسفنجی تأمین کنیم.

پخش کنندگان بهترین آهن اسفنجی خام

پخش کنندگان بهترین آهن اسفنجی خام

پخش کنندگان بهترین آهنگ اسفنجی خام را در صورتی که به شما معرفی می کنیم که می توانید خریداری کنید و همینطور این پخش آهن اسفنجی یکی از پخش کننده های قوی باش که در این صنعت وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به این سایت ها آهن اسفنجی در مورد نظر خود را خریداری کنید و بدانید که با کیفیت ترین محصول به دست شما می رسد و شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید چون مطمئن باشید نسبت به بازار عین سایت ارزانتر به فروش می رسانند و همینطور شما می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید و نیازهای خود را برآورده کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما