مرکز توزیع بریکت سرد آهن

یکی ارز محصولات مورد نیاز به عنوان ماده اولیه در کوره های القایی و قوس الکتریک بریکت سرد آهن می باشد که دارای مقادیر مشخصی از کربن است و به روش احیاء مستقیم در کوره های با پایه زغالی تولید می شود.

مرکز توزیع این بریکت اقدام به ارائه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب نموده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این مرکز نسبت به توزیع آن در سراسر کشور اقدام کنند و نیاز به این محصول پرکاربرد را تا اندازه ای تامین کنند.

مرکز توزیع بریکت سرد آهن

مشخصات مهم بریکت سرد آهن اسفنجی

مشخصات مهم بریکت سرد آهن اسفنجی بریکت سرد آهن اسفنجی محصولی است که به عنوان ماده اولیه برای صنایع تولید فولاد مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به میزان کربن و چگالی خاصی که دارد دارای مشخصات منحصر به فرد می باشد که برخی از آنها به طور خلاصه شامل موارد زیر می شوند :

  • علاوه بر آهن دارای برخی از عناصر فلزی دیگر است که بنا به درخواست مشتریان می توان فلزهای مختلفی را در مرحله احیاء به آن اضافه کرد.
  • دارای ساختار گلوله ای است و به دلیل میزان تخلخل بالایی که دارد دمای مورد نیاز برای ذوب آن در کوره ها کمتر از انواع سنگ های دیگر است.
  • این محصول حاصل فشرده سازی انواع گرد زغال سنگ و آهن اسفنجی است و به این ترتیب حمل و نقل و نگه داری آن هزینه کمتری را نیاز دارد.
  • چگالی فلزی آن بالاتر از 4.5 گرم بر سانتی متر مکعب می باشد و میزان درجه فلزی آن بیشتر از 96 درصد است.
  • میزان کربن موجود در این بریکت دارای قابلیت تنظیم است و از 0.2 تا 1 درصد متغیر است.

فروشندگان انواع بریکت سرد آهن

فروشندگان انواع بریکت سرد آهن فروشندگان بریکت آهن سرد عمده به عنوان تامین کنندگان بخشی از نیاز بازار به این محصول ایفای نقش می کنند و می توانند نیاز خریداران عمده را تامین نمایند تا آن را در حداقل زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در اختیار آنها آن قرار دهند و خریداران را از مراجعه به واسطه ها بی نیاز نمایند؛ این فروشندگان برای ارتباط با مشتریان عمده خود از همین وب سایت اینترنتی استفاده می کنند و از طریق آن می توانند نیازهای خریداران را به خوبی تامین کنند.

مشخصات دقیق انواع این بریکت در همین سایت و بخش محصولات آن قرار داده شده است و خریداران با مشاهده آن می توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند و سفارش را با چند کلیک نهایی نمایند؛ این فروشندگان سفارشات خریداران را بدون محدودیت از نظر مکان ارسال به آدرس آنها ارسال می کنند و بهترین و ارزان ترین روش ارسال را برای این کار انتخاب نموده اند تا کمترین هزینه ارسال بر جنس خریداری شده تحمیل شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما