مرکز تولید آهن اسفنجی اردکان

امروزه از انواع آهن اسفنجی در کارخانه های ذوب آهن و فولاد استفاده های زیادی می شود. همانطور که می دانید با نوسانات اخیر در بازار قیمت تمام محصولات افزایش یافته است. به همین دلیل خرید از مرکز تولید آهن اسفنجی اردکان بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. از این رو برای خرید این محصول با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و از سود بالایی بهره ببرید.

مرکز تولید آهن اسفنجی اردکان

مزایای آهن اسفنجی چیست؟

مزایای آهن اسفنجی چیست؟ یکی از پیشرفت‌های اخیر در صنعت آهن تولید آهن اسفنجی است که بسیاری از مشکلات قبلی کارخانه‌ های ذوب‌ آهن را حل کرده است. 

آهن اسفنجی محصول آهنی حاصل از احیاء مستقیم سنگ‌آهن است. در واقع در این سیستم سنگ‌آهن پس از آسیاب (و تبدیل به گندله) به کوره احیاء مستقیم وارد می‌شود و با انجام واکنش احیاء آهن اسفنجی با درصد خلوص بسیار بالا به دست می‌آید. درصد خلوص آهن اسفنجی بین ۸۴ درصد تا ۹۵ درصد است.

امروز در بسیاری از شرکت‌های ذوب‌آهن از آهن اسفنجی به‌عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. استفاده از آهن اسفنجی در کارخانه‌های تولید فولاد، ابزارهای آهنی و اسلحه بسیار مرسوم‌ تر است. زیرا با توجه به ساختار خاص این ماده به هنگام ذوب، سطح آن استحکام بالایی نشان می‌دهد و کاربرد آن در محصولات فولادی و چدنی را قابل توجیه می‌کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از آهن اسفنجی جایگزینی آن با قراضه آهن است. بطور کلی مزایای آهن اسفنجی عبارت‌اند از:

  • کمتر بودن غلظت عناصر ناخالص در آهن اسفنجی 
  • کمتر بودن غلظت نیتروژن در آهن مذاب و در نتیجه تولید محصولات باکیفیت‌ تر
  • سهولت نگهداری و انبار کردن
  • مصرف پایین اکسیژن
  • مصرف پایین انرژی
  • کاهش خطر انفجار کوره
  • کاهش آسیب‌ دیدگی کف و جداره کوره

قیمت روز آهن اسفنجی اردکان

قیمت روز آهن اسفنجی اردکان برای اطلاع از قیمت روز آهن اسفنجی اردکان باید ابتدا به سراغ تولید کنندگان و بازاریان بروید؛ و با تهیه لیست قیمت های بروز و مقایسه قیمت بتوانید، محصول ایده آل خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که خرید عمده از نظر قیمت، بسیار مقرون بصرفه است.

سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌ های عملیاتی کارخانه‌ های کاهش مستقیم پایین ‌تر از کارخانه های فولادی یکپارچه هستند و برای کشورهای درحال توسعه که در آن تهیه کک زغال سنگ با درجه بالا محدود است، آهن اسفنجی از نظر هزینه مناسب ‌تر می باشد.

قیمت بهترین آهن اسفنجی به کیفیت و وزن آن بستگی دارد. نوسانات بازار در تعیین قیمت آن نقش اساسی دارند. مسلما هر چه این محصول کیفیت بالاتری داشته باشد؛ از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است بدانید یکی دیگر از راه ها برای آگاهی از قیمت آهن اسفنجی اصل و درجه یک و به نرخ درب کارخانه، مراجعه به نمایندگی های معرفی شده از جانب کارخانه ها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما