مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی صادراتی

یک جزء مهم در تولید آهن این است که این ماده در کارخانه به طور مستقیم از بخشی از کاهش سنگ آهن بدست می آید که به صورت “گلوله” یا کالیبره شده است. نام “اسفنج آهن” به دلیل استخراج اکسیژن از این ماده معدنی فلزی متخلخل و نسبتاً قابل سکونت بدست می آید.

ماده اصلی برای اسفنج ماده معدنی هیرون (اکسید کننده آهن) است. پیشنهاد ما برای َشما نرمه آهن اسفنجی صادراتی است.

مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی صادراتی

مشخصات نرمه آهن اسفنجی صادراتی

مشخصات نرمه آهن اسفنجی صادراتی همیشه برای تولید آهن اولیه آن را از شرکت فرعی درخواست نکنید، یا روشی مستقیم تر و اقتصادی تر مانند سیستم کوره کک-انفجار سنتی – مبدل های LD پیدا کنید. در زمان های اخیر، فرآیندهای کاهش مستقیم است که سخت تر و اقتصادی تر هستند و احتمالاً یک گزینه مناسب هستند.

کاهش مستقیم فرآیندی است که شامل از بین بردن اکسیژن از اکسیدهای رشته است، واسطه عملکرد یک ماده شیمیایی است. این حالت می تواند ماده اولیه جامد (ذغال سنگ یا ذغال سنگ) یا گازی (گاز طبیعی، نفت یا زغال سنگ گازدار) باشد. محصول حاصل نرمه آهن اسفنجی است که نمایانگر یک سیستم گپ کارآمد است.

ماده اصلی برای اسفنج ماده معدنی هیرون (اکسید کننده آهن) است. یعنی حتی اگر کربن و دولومیت قبل از شاخ در سیلوها مهر و موم شده باشند. شاخ های چرخان ماده معدنی را کاهش میدهند ، اکسیژن را از فیبرها آزاد می کنند و عملکرد کربن را برای تبدیل بخش اصلی ماده معدنی به حالت فلزی آن استفاده می کنند و از آن در کوره برقی به عنوان یک بار فلزی در شرکت تولید کننده استفاده می کنند تا یک محصول در اندازه باقی مانده کوچکتر و خصوصیات بالاتر تولید شود.

در استفاده از سنگ آهن همراه با کربن و با استفاده از فیدرهای وزنی و مدت زمان ماندن آنها در کنترل سرعت چرخش، شاخ های چرخان را به نسبت مناسب درگیر می کند. داخل شاخ ها از مواد نسوز بازیابی می شود تا از پرده های حرارتی جلوگیری شود.

به دلیل اثر احتراق کنترل شده و دمای آلکان (تقریباً 1000 درجه سانتیگراد)، تولید مونوکسید کربن مورد علاقه قرار می گیرد، که باعث کاهش سنگ آهن می شود. برای کنترل دما، فن از شلنگ و یک سوئیچ مرکزی واقع در منطقه تخلیه وجود دارد که هوای گرم نشده را برای احتراق زغال سنگ و گاز طبیعی تزریق شده به عنوان سوخت روشن می کند. ترمه آهن اسفنجی در حالی که واسطه تبادل حرارتی غیر مستقیم با آب است و از بین بردن دما در حدود 130 درجه سانتیگراد بدست می آید.

آخرین قیمت نرمه آهن اسفنجی اردکان

آخرین قیمت نرمه آهن اسفنجی اردکان حتما تاکنون از کیفیت برتر آهن اسفنجی اردکان را شنیده اید و یا از کسانی که از آن استفاده کرده اند بهره لازم را برده اند کیفیت آن را تایید کرده اند توصیه هایی دریافت کرده اید. اگر قصد خرید این نرمه آهن را دارید کافیست آن را از مرکز ما بخواهید، قیمت نرمه آهن در مرکز ما مناسب ترین قیمت است که می توانید محصول کاربردی کار خود را با بهترین قیمت دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما