مرکز فروش بریکت سرد آهن یزد

خوشبختانه در کشور ما بزرگترین و معروف ترین مراکز به صورت فراگیر در زمینه ی فروش انواع بریکت سرد آهن یزد به فعالیت مشغول هستند. در این مراکز فروش تلاش می شود تا حد امکان محصولی متناسب با نیاز مشتریان و بازار ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در انواع مختلف به فروش برسد تا نیاز تمامی افراد به این نوع محصول در مدت زمان بسیار کوتاه برطرف شود. اکثر این مراکز از روش های عمده برای فروش محصولات خود استفاده می کنند.

مرکز فروش بریکت سرد آهن یزد

مزایای بریکت سرد آهن چیست؟

مزایای بریکت سرد آهن چیست؟ از جمله محصولاتی که در کارخانه های تولید از آهن طی فرایند ها و با روش های مختلف تولید و ساخته می شود و در صنایع مختلف کاربرد و نقش فراوانی دارد، بریکت سرد آهن می باشد که اغلب گفته می شود همان آهن اسفنجی می باشد و تنها تفاوت آن تولید آن به صورت فشرده تر بودن است. بریکت سرد آهن در بهترین کارخانه های فولادی کشور ایران از آهن اسفنجی با فرایند بریکت سازی به دست می آید که در این قسمت قصد داریم برخی از مزیت های آن را برای شما بیان کنیم.

از جمله قسمت هایی که این محصول در آن بسیار کاربرد دارد، کوره های تونی می باشد که از جمله مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری بیشتر با محیط زیست و همچنین امکان بازیافت کردن انواع پسماندهای فلزی از جمله: نرمه گندله
  • یکنواختی و یکدست بودن محصول تولید شده با استفاده از بریکت آهن به علت عدم پایین آمدن درجه فلزی آن در زمان کار
  • امکان ذخیره سازی آن و همچنین فراهم بودن شرایط برای انتقال سریع و آسان این محصول به دلیل غیر فعال بودن آن
  • عدم نیاز به انجام فرایند گندله سازی

خرید بریکت سرد آهن ارزان قیمت

خرید بریکت سرد آهن ارزان قیمت خرید بریکت آهن با ارزانترین قیمت در اکثر بازار های داخلی کشور ایران توسط مشتریان انجام می شود که در سال های اخیر به دلیل کاربرد فراوان این محصول در صنعت فولادسازی، خرید آن نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشته است و همین عامل باعث شده تا بریکت آهن از جمله مواد مهم و ضروری در صنایع فولادی به شمار رود.

امروزه راه و روش های بسیار زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که از رایج ترین و آسان ترین این روش ها که البته امروزه مورد استقبال و پسند بسیاری از افراد متقاضی قرار گرفته است، می توان به روش اینترنتی و غیر حضوری اشاره کرد که افراد به منظور خریداری این محصول می توانند به سایت اینترنتی ما مراجعه کرده و ابتدا از قیمت بریکت آهن مطلع شوند و سپس اقدام به خریداری آن نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما