نمایندگی فروش آهن اسفنجی کوره القایی

آهن دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای مشخصات و مقاومت ویژه‌ ای هستند. این امر موجب شده تا قیمت آهن آلات مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. نمایندگی فروش آهن اسفنجی کوره القایی برای فروش این محصول از روش ‌های مدرن و به روز بهره گرفته تا بتواند به مشتریان آنلاین خود نیز خدمات ارائه دهد و آهن اسفنجی ارزان را به صورت آنلاین به آن ها عرضه کند.

نمایندگی فروش آهن اسفنجی کوره القایی

مشخصات آهن اسفنجی کوره القایی

مشخصات آهن اسفنجی کوره القایی آهن اسفنجی نوعی آهن است که برای تولید آن از سنگ آهن استفاده می‌ شود. این نوع آهن معمولاً در کوره های القایی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مشخصات آهن اسفنجی کوره القایی می توان به حجم بالای ناخالصی موجود در آن اشاره کرد. این امر موجب شده تا کنترل ترکیبات شیمیایی این نوع آهن با سختی زیادی مواجه باشد.

علاوه بر این، این آهن از نقطه ذوب بالایی برخوردار است. دلیل این امر هم وجود ناخالصی های اسیدی درون آن می باشد. این امر موجب شده تا درصد سرباره این محصول بسیار زیاد باشد. استفاده از آهن اسفنجی در کوره های القایی در کشور ایران به حدود ۱۰ سال پیش باز می گردد. در آن زمان استقبال چندانی از این آهن انجام نشد و چندین سال طول کشید تا این آهن بتواند جایگاه خود در بازار را پیدا کند.

بسیاری از کارخانه ها و افراد به فکر استفاده از این نوع آهن افتادند. به همین خاطر کارخانجاتی که زودتر اقدام به تولید و کنترل این نوع آهن کردند نسبت به سایر افراد موفق تر شدند و توانستند به سود خوب و قابل توجهی دست پیدا کنند. به دلیل اینکه گوگرد موجود در آهن قراضه بسیار بالا بود و این امر منجر به کاهش کیفیت آهن قراضه می ‌شد، در نتیجه استفاده از آهن اسفنجی روز به روز بیشتر شد. چرا که این نوع آهن توانایی کنترل گوگل را دارا می باشد.

خرید آهن اسفنجی کوره القایی ارزان

خرید آهن اسفنجی کوره القایی ارزان برای خرید آهن اسفنجی کوره القایی ارزان مشتریان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز عرضه کننده این نوع آهن، به وب سایت ما مراجعه کنند و این آهن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از مجموعه ما خریداری کنند.

لازم به ذکر است که خرید آهن به صورت حضوری با یک سری محدودیت ها مواجه است و تمام مشتریان امکان خرید حضوری آهن را ندارند. چرا که مراجعه به مراکز عرضه کننده آهن با صرف زمان و هزینه همراه است و به همین خاطر اغلب مشتریان ترجیح می ‌دهند آهن مورد نیازشان را به صورت اینترنتی خریداری کنند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در زمانشان هم صرفه جویی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما