نمایندگی فروش بریکت نرمه آهن اسفنجی در شهر تهران

 برخی کارخانجات یا کارگاه ها مانند کارگاه های ریخته گری امکان استخراج آهن از سنگ آهن را ندارند و نیاز به منبع خالص تری از این ماده دارند. بریکت نرمه آهن اسفنجی با درجه خلوص بالای آهن می تواند نمونه ای از این منابع باشد. بریکت نرمه آهن اسفنجی چیست و چگونه می توان این محصول را بدون واسطه از نمایندگی فروش آن تهیه نمود؟

نمایندگی فروش بریکت نرمه آهن اسفنجی در شهر تهران

آنچه باید از بریکت نرمه آهن اسفنجی بدانید

آنچه باید از بریکت نرمه آهن اسفنجی بدانید

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی آهن می باشد. این ماده به علت استحکام بسیار بالا علاوه بر ساختمان سازی در پل سازی و تهیه بسیاری از لوازم و ابزار آلات آهنی کاربرد دارد. منابع تولید آهن در ایران از سنگ های معدنی حاوی آهن می باشد که در ایران به وفور وجود دارد.

با وجود این که آهن اسفنجی از درجه خلوص بالایی از آهن برخوردار است اما نمی تواند برای بسیاری از کارگاه های ریخته گری مناسب باشد و این کارگاه ها نیازمند منبعی از آهن هستند که مستقیما ذوب کرده و در تهیه محصولات خود از آن استفاده کنند.

از طرفی آهن اسفنجی به علت بافت متخلخل دارای حجم زیادی است و فرآیند نقل و انتقال و انبارداری آن بالا می باشد بنابراین به شکل خالص تر و کم حجم تری باید تبدیل شود که در اصطلاح به آن بریکت نرمه آهن اسفنجی می گویند.

بریکت در واقع شکل تغلیظ شده آهن اسفنجی می باشد که طی فرآیند حرارت دادن در دستگاه بریکت سازی به دست می آید. دو نوع بریکت نرمه یا گرم و سرد طی فرآیند بریکت سازی استحصال می شود و تفاوت این دو در میزان حرارت تحمیل شده به آنها در دستگاه بریکت سازی می باشد.

برای تهیه بریکت نرم از حرارت 650 درجه سانتی گراد در دستگاه استفاده می شود. خروجی دستگاه بریکت سازی با این درجه حرارت بریکت آهن اسفنجی نرمه می باشد که تخلخل آهن اسفنجی را از دست داده و درجه خلوص آن به بالای 95 درصد رسیده است و می تواند به طور مستقیم ذوب و در تهیه انواع محصولات آهنی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید بدون واسطه بریکت نرمه آهن اسفنجی

خرید بدون واسطه بریکت نرمه آهن اسفنجی با توجه به نیاز بسیاری از صنایع از جمله صنایع ریخته گری به مواد اولیه با درجه خلوص بالای آهن، تولید و عرضه بریکت نرمه می تواند احتیاجات این صنایع را تامین کند.

برای تهیه و خرید بریکت نرمه آهن اسفنجی بصورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با نمایندگی این محصول در تهران ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما