پخش مستقیم آهن اسفنجی کرمان

آهن اسفنجی که در فرایند استخراج کردن فلز آهن از داخل سنگ های معدنی و زیر زمینی بدست می آید، ماده ای است که در صنایع ریخته گری و ذوب کردن فلزات کاربرد های وسیعی دارد. این محصول دارای مقدار زیادی آهن بوده و درجه عیار و خلوص بالایی دارد، به همین دلیل از کاربردهای گسترده ای در صنعت برخوردار است. شرکت های پخش مستقیم آهن اسفنجی کرمان، این محصول را از تولید به مصرف به خریداران عرضه می نمایند.

پخش مستقیم آهن اسفنجی کرمان

آهن اسفنجی کسانتره چه مشخصاتی دارد؟

آهن اسفنجی کسانتره چه مشخصاتی دارد؟ آیا تا به حال نام آهن اسفنجی را شنیده اید؟ این محصول یکی از فراورده های جانبی تولید شده از سنگ های آهن است، که در فرایند احیا سازی آهن بدون نیاز به ذوب کردن این سنگها حاصل می شود و چون ظاهری متخلخل و پر از حفره دارد، شبیه به یک تکه اسفنج به نظر می رسد، به همین دلیل هم این نام را برای آن انتخاب کرده اند.

آیا می دانید که آهن اسفنجی کسانتره چه مشخصاتی دارد؟ در ادامه این مطلب به بررسی این مورد می پردازیم.

این محصول دارای مقدار خیلی زیادی عنصر آهن در ترکیباتش است و نا خالصی های خیلی کمی دارد، به همین دلیل هم آن را برای غنی تر کردن و افزایش میزان عیار سنگ هایی که کیفیت کمی داشته و اصطلاحا بی مصرف هستند استفاده می کنند.

این ماده دارای خلوص خیلی زیادی است و تمام مواد مضر و زوائد را از آن حذف کرده اند، به همین دلیل هم استفاده های خیلی زیادی در صنعت ذوب کردن فلزات دارد. چرا که سبب کاهش یافتن میزان هزینه ها، زمان و انرژی و نیروی انسانی مورد نیاز در این صنایع می گردد.

این ماده نسبت به گندله آهن یا آهن اسفنجی اهمیت بیشتری در امر تولید فلزات دارد و از ارزش زیاد تری هم برخوردار است. بویژه که تولید آن بسیار سخت و پر هزینه می باشد.

خرید سفارشی آهن اسفنجی کرمان

خرید سفارشی آهن اسفنجی کرمان استان کرمان یکی از برترین تولید کننده های آهن اسفنجی با عیار بالا در کشور ماست و محصول تولیدی خود را در حجم انبوه، از طریق شرکت ها و نمایندگی های وابسته به خود در بازار های داخلی یا خارجی توزیع می نماید.

خرید آهن اسفنجی کرمان به صورت سفارشی، از طریق مراجع اصلی و رسمی پخش این محصول، که واسطه هایی میان تولید کننده ها و مصرف کننده ها هستند، از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد.

یکی از این راه ها استفاده کردن از بستر فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین است. بدین منظور می توانید همین حالا و از طریق این وب سایت، به سفارش دادن محصول مورد نیاز خود از راه دور بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما