پخش کننده آهن اسفنجی اردکان

با کاهش عرضه ضایعات آهن و افزایش قیمت آن، استفاده از آهن اسفنجی رواج بیشتری داشته و بیشتر مورد توجه صنایع فعال در این زمینه قرار گرفته است. معادن سنگ آهن در نقاط بسیار از ایران وجود داشته و فرایند استخراج و فراوری آن انجام می شود. آهن اسفنجی اردکان یکی از آهن های اسفنجی معروف در ایران بوده و نامی آشنا برای صنایع فولادی به شمار می رود که مجموعه ما عرضه کننده آهن اسفنجی اردکان می باشد.

پخش کننده آهن اسفنجی اردکان

نکاتی در خصوص آهن اسفنجی کنسانتره

نکاتی در خصوص آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ آهن استخراج شده از معادن به دست می آید. نام دیگر سنگ آهن، گندله است که عملیات حذف اکسیژن در فرایند احیای بدون واسطه و بدون نیاز به ذوب شدن سنگ آهن به دست می آید. آهن اسفنجی به شکل گوی یا کره هایی با ظاهر شبیه به اسفنج بوده که به همین جهت به آن آهن اسفنجی گفته می شود.

آهن اسفنجی نسبت به آهن قراضه از عیار بالاتری برخوردار است که به همین علت با استقبال بیشتری از سوی صنایع فولادی و فلزی مواجه گردیده است. به طور کلی، آهن اسفنجی در 3 شیوه متفاوت تولید می شود که بنا به منابع در دسترس در هر کشور و منطقه، یک روش مناسب با شرایط موجود انتخاب می گردد.

این روش های تولید آهن اسفنجی کنسانتره عبارت اند از: استفاده از گاز طبیعی، استفاده از ذغال حرارتی و احیاء مستقیم میدرکس. با توجه به وجود میادین متعدد گازی در سراسر کشور ایران، استفاده از روش اول یعنی تولید آهن اسفنجی به روش استفاده از گاز طبیعی، منطقی ترین روش بوده و در اکثر مناطق کشور از جمله اردکان از این روش برای تولید و فراوری آهن اسفنجی مورد نیاز صنایع فولادی و آهنی استفاده می شود.

مهم ترین محل کاربرد محصول آهن اسفنجی، استفاده آن در کوره های القائی است که با بهره گیری تخصص های لازم می توان تا بیش از 50 درصد ماده اولیه را به جای آهن قراضه از آهن اسفنجی تامین نمود. شایان ذکر است که ایران بعد از هند به عنوان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان به شمار می رود.

قیمت کلی آهن اسفنجی اردکان

قیمت کلی آهن اسفنجی اردکان مجموعه ما عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه انواع آهن اسفنجی با کیفیت و خلوص بالا از جمله آهن اسفنجی اردکان بوده و محصولات را در کمترین زمان ممکن و قیمت بسیار مناسب و رقابتی در اختیار صنایع و واسطه های خرید و فروش این محصول قرار می دهد. امکان ارسال سفارشات به سراسر کشور و تحویل در درب صنایع وجود داشته و کیفیت محصول تحویل داده شده از طرف ما تضمین می گردد. در صورت نیاز به تهیه محصول و همچنین آگاهی از قیمت آهن اسفنجی با بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما