پخش کننده آهن اسفنجی خام

مرکز پخش کننده آهن اسفنجی خام، به منظور دسترسی آسان صنایع پایین دست، بهترین انواع آهن اسفنجی را به صورت مستقیم از واحدهای تولیدی خریداری و وارد بازار مصرفی می‌نماید. آهن خام اسفنجی یکی از مهمترین متریال هایی که در سال‌های گذشته به منظور کاهش استفاده از قراضه و ضایعات آهن در صنعت فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و توزیع مستقیم این محصول، موجب می‌شود که بهترین انواع آهن اسفنجی با قیمت و نرخ استاندارد وارد بازار صنعتی گردد.

پخش کننده آهن اسفنجی خام

ویژگی های برتر آهن اسفنجی کنسانتره

ویژگی های برتر آهن اسفنجی کنسانتره

آهن اسفنجی کنسانتره دارای ویژگی‌های برتری است که آن را نسبت به سایر فرآورده‌های سنگ آهن متمایز ساخته است. از مهمترین ویژگی های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بالا بودن عیار آهن و همچنین درصد پایین ترکیبات زائد که منجر به افت کیفیت آهن اسفنجی می‌شوند مانند گوگرد و فسفر
  •  قیمت مناسب و اقتصادی
  • حمل و نقل و انتقال بسیار آسان بدون ایجاد هیچگونه مشکل مانند گرد و غبار
  • درجه کیفی ممتاز و صادراتی و قابل رقابت با تولیدات خارجی
  • قابلیت ذخیره سازی و انبار در فضاهای محدود
  • بهترین ترکیب برای جایگزینی با قراضه آهن در فرآیند تولید انواع فولاد و چدن 
  • کاهش آلودگی محیط زیست

نکاتی مهم در خرید آهن اسفنجی خام

نکاتی مهم در خرید آهن اسفنجی خام

از آنجا که آهن اسفنجی خام به عنوان یکی از مواد اولیه پر کاربرد در صنایع مختلف است خرید این محصول متقاضیان بالایی دارد. برای خرید انواع آهن اسفنجی لازم است که در زمان خرید به نکاتی توجه شود تا متریال مرغوب وارد چرخه تولید در واحدهای تولیدی گردد.

اولین نکته در زمان خرید انواع آهن اسفنجی توجه به تولید کننده محصول است. واحدهای تولیدکننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در حوزه تولید و توزیع آهن اسفنجی مشغول به فعالیت هستند. عمده‌ترین شهرهای تولیدکننده آهن اسفنجی به صورت خام، دامغان، تبریز و  میانه هستند که بهترین محصول را تولید می‌نماید.

هرچه کیفیت آهن اسفنجی بالاتر باشد نیاز به استفاده از ضایعات آهن در تولید فولاد به حداقل ممکن می‌رسد و این امر به کاهش هزینه‌های تولید کننده کمک می کند. علاوه بر کیفیت، قیمت یکی از پارامترهای مهمی است که در خرید عمده انواع متریال صنعتی مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت انواع کنسانتره آهن اسفنجی به دلیل قیمت گذاری دستوری در سال‌های گذشته با نوسانات بسیاری همراه بوده است که این امر به ضرر تولید کننده تمام می‌شود. بهترین و کارآمدترین راه برای اصلاح قیمت در این حوزه، خرید و فروش بدون واسطه از مرکز عرضه و فروش مستقیم است.
سامانه خرید آهن اسفنجی، به عنوان مهمترین مرکز عرضه کننده این محصول، با حذف واسطه ها در فرآیند خرید و فروش انواع آهن اسفنجی،این محصول را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می نماید. بنابراین در زمان خرید لازم است که بهترین مرکز خرید بررسی و انتخاب گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما