پخش کننده نرمه گندله آهن

سنگ آهن برای چه مواردی استفاده می شود؟ کاربرد اصلی سنگ آهن در تولید آهن است. سپس بیشتر آهن تولید شده برای تولید فولاد استفاده می شود. فولاد برای ساخت خودرو ، لوکوموتیو ، کشتی ، تیرهای مورد استفاده در ساختمانها ، مبلمان ، گیره کاغذ ، ابزار ، میله های تقویت کننده بتن ، دوچرخه و هزاران مورد دیگر استفاده می شود. یکی از مهمترین محصولات سنگ آهن، نرمه گندله آهن است که از ذرات ریز آهن تشکیل شده است که در فرایند تولید آن، آهن معمولاً در سطح بسیار خوب آسیاب می شود و سپس با سنگ آهک یا دولومیت و بنتونیت یا مواد اتصال دهنده آلی مخلوط می شود.

پخش کننده نرمه گندله آهن

خصوصیات مهم نرمه گندله آهن

خصوصیات مهم نرمه گندله آهن سینتر و گندله ها، اشکال متراکم سنگ آهن هستند که هر دو برای استفاده به عنوان مواد بار کوره بلند مناسب هستند. تفاوت اصلی این دو نوع، بین پخت و نوع مواد اولیه ای که در تهیه آنها استفاده می شود. به طور کلی، نرم گندله آهن در تولید فولاد که در ساخت پل ، ماشین ، هواپیما ، دوچرخه ، لوازم خانگی و موارد دیگر بکار می رود، استفاده می شود. گندله سنگ آهن معمولاً 6 تا 16 میلی متر است که به عنوان مواد اولیه برای کوره های بلند استفاده می شود. در بسیاری از موارد، این گندله ها به شکل نرمه آهن اسفنجی و ذرات ریز ترجیح داده می شود.

قیمت انواع نرمه گندله آهن اسفنجی

قیمت انواع نرمه گندله آهن اسفنجی نرمه گندله آهن اسفنجی، در قیمت های متفاوتی عرضه می شود که مهمترین معیار تعیین قیمت آن کیفیت خوب محصول می باشد. در فرایند تولید یک گندله آهن اسفنجی با کیفیت ، آهن معمولاً به میزان بسیار خوب و مناسب مورد آسیاب قرار می گیرد و سپس با مواد مختلفی از جمه بنتونیت و دولومیت مخلوط می شود. اگر سنگ معدن یک سنگ هماتیت است ، کک یا زغال سنگ آنتراسیت می تواند به مخلوط اضافه شود تا به عنوان یک سوخت داخلی برای آتش زدن گندله ها عمل کند.

مجموعه ما سال های متمادی است که در عرضه و توزیع انواع نرمه و گندله های های آهن با قمیت مناسب پیشرو می باشد. نحوه فرایند تولید گندله های تولیدی و تولید گندله های باکیفیت و در عین حال خوش قیمت از جمله مهمترین مواردی است که توسط این مجموعه بسیار مورد تاکید و توجه قرار می گیرد و لذا شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه و مشاهده قیمت نرمه گندله آهن اسفنجی، به انتخاب محصول مورد نیاز خود پرداخته و علیرغم خریدی محصولی خوش قیمت، خریدی با کیفیت را نیز تجربه کنید. مطمئنا با تجربه یکبار خرید از این مجموعه، خریدی مجدد از این وب سایت را تکرار خواهید کرد!

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما