پخش کنندگان بریکت گرم آهن اسفنجی فله

پخش کنندگان بریکت گرم آهن اسفنجی فله سعی دارند قیمت محصولات را در طول سال به صورت ثابت نگه دارند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب خرید این محصولات نمایند. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را در وزن های بالا و به صورت عمده دارید بهتر است به درب کارخانه های تولیدی و تولید کنندگان این کالا مراجعه کنید تا با حذف واسطه ها و دلالانی که با دست به دست شدن این کالا سبب افزایش قیمت محصول می شوند خرید مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید.

پخش کنندگان بریکت گرم آهن اسفنجی فله

بریکت آهن اسفنجی عیار بالا چه مشخصاتی دارد؟

بریکت آهن اسفنجی عیار بالا چه مشخصاتی دارد؟ معمولاً بریکت آهن عیار بالا دارای مشخصات خاص به خود بوده که همین انر موجب متمایز ساختن این محصول از دیگر انواع مختلف این نوع بریکت ها می شود.

این محصولات دارای مواد سوختنی فشرده شده و قالب گیری شده هستند که از براده های ریز و درشت فلز و مواد آلیاژی تشکیل می‌ شوند، از مشخصات خاص این محصولات می توان به خاصیت نسوز بودن این بریکت ها اشاره نمود.

در این نوع بریکت ها میزان گندله سنگ آهن دارای عیار بالای ۶۰ درصد می باشد که پس از ذوب و احیا در فولادسازی به شکل های ریخته گری محصولات مورد نظر همانند شمش در می‌ آید‌.

به دلیل این که شکل ظاهری این نوع آهن ها به شکلی کروی می باشد به آن ها آهن اسفنجی می گویند که دارای کمترین ضایعات آهن و همچنین مشکلات زیست محیطی هستند.

بازار فروش بریکت گرم آهن اسفنجی فله

بازار فروش بریکت گرم آهن اسفنجی فله در بازار فروش بریکت گرم آهن شما می توانید با مراجعه حضوری و مستقیم به عرضه کنندگان این بریکت ها از پرداخت برخی هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل این کالا و هزینه نگهداری این محصول در انبار معاف خواهید شد.

سایت های معتبر این فروشگاه که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند نیز با کیفیت ترین نوع این محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

عرضه بریکت آهن هم به بازار داخلی و هم به بازارهای خارجی سبب افزایش درآمد و همچنین مشتریان بیشتری برای خرید این محصول شده است. افراد بسیاری هستند که در زمینه صادرات این محصول به کشورهای آسیایی و همسایه فعالیت می نمایند که با فعالیت خود سبب ارزآوری و همچنین رونق در چرخه اقتصادی کشور شده اند.

این محصول در طول سال دارای قیمت نسبتا ثابتی می باشد و تقریباً تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار نمی گیرد و همین امر سبب شده است تا مشتریان زیادی برای خرید این محصول تشویق شوند. چرا که در هنگام خرید هر محصولی مسئله‌ای که پس از مولفه ی کیفیت بسیار برای مشتریان مهم است مسئله قیمت هر کالایی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما