کارخانه تولید لجن آهن اسفنجی درجه یک

لجن آهن اسفنجی در واقع پسماند هایی در ته کوره های استحصال گندله و یا همان آهن اسفنجی است که طی مراحل تبدیل سنگ آهن به آهن اسفنجی و یا گندله تولید و در کف کوره باقی می ماند. کارخانه تولید لجن آهن اسفنجی درجه یک این کالای با کیفیت و ارزشمند را برای تبدیل به کالای هایی بسیار پر کاربرد مورد استفاده قرار داده و با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار می دهند.

کارخانه تولید لجن آهن اسفنجی درجه یک

مشخصات لجن آهن اسفنجی درجه یک

مشخصات لجن آهن اسفنجی درجه یک سنگ آهن وقتی از معادن استخراج می شود برای پاکسازی و استفاده از مشتقات بسیار زیاد لازم است که در کارخانجات و در کوره های بسیار بزرگ با ایجاد دمایی بسیار بالا قرار داده و طی فرآیندی به آهن اسفنجی تبدیل شود در این فرآیند مقداری پودر و گرد و خاک ته کوره ها باقی گذاشته که به این محصول لجن آهن اسفنجی گفته می شود.

این محصول در سال هایی پیش به عنوان دور ریز در کارخانجات ذوب بود و به طور کامل دور ریز می شد ولی امروزه لجن آهن اسفنجی درجه یک به عنوان یک کالای با اهمیت برای تبدیل شدن به بریکت استفاده می شود بسیاری از کشور ها درخواست کننده انواع لجن آهن اسفنجی از کشور ما هستند زیرا تولید فولاد و مشتقات آهن در کشور بسیار بالا در نتیجه تولید لجن آهن اسفنجی زیادی در کارخانجات تولید می شود.

کارخانجات تولید فولاد تمام لجن آهن اسفنجی را بعد از تبدیل به بریکت به دلیل حمل آسان و مطمئن در اختیار تمام کشور های متقاضی قرار داده و از این بابت می توانند ارز بسیار زیادی وارد کشور کنند لجن آهن صادراتی یک کالای عالی و بسیار با اهمیت است که می توان از بازیافت آن بسیاری از محصولات فلزی را دوباره احیا و به چرخه تولید برگرداند.

فروش لجن آهن اسفنجی درجه یک صادراتی

فروش لجن آهن اسفنجی درجه یک صادراتی تولید کنندگان و کارخانه داران ذوب فلزات انواع لجن آهن اسفنجی درجه یک را که از بهترین انواع سنگ آهن به دست آمده و کالایی بسیار عالی و مرغوب و قابل بازیافت است را جمع آوری کرده و به صورت بریکت در اختیار تمام متقاضیان این کالا در داخل و خارج از کشور قرار می دهند.

شما می توانید از فروش لجن آهن اسفنجی با قیمتی بسیار مطلوب و متعادل استفاده کرده و این کالای با اهمیت صنعتی را تهیه و برای استفاده و بازیافت مجدد در صنعت از انواع این محصول استفاده فرمایید.

لجن آهن اسفنجی نه تنها دور ریز نیست بلکه با انجام فرآیندی می توان آن را دوباره به چرخه تولید برگرداند و از این ماده انواع میل گرد و سایر کالا های فلزی را تولید کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما