ارزان ترین آهن اسفنجی تبریز در بازار داخلی

آهن اسفنجی تبریز بهترین ماده اولیه برای تولید شمش و محصولات فولادی است که دوام و استحکام زیادی دارد. این محصول از که گنداله یا سنگ آهن استخراج می شود با حرارت زیاد آب شده و به شکل های مختلف تبدیل می گردد. این محصول در تبریز تولید بالایی دارد و بعد از ان به سراسر کشور ارسال می گردد تا دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.‌ سنگ آهن که به شکل گلوله های کوچک موجود می باشد برای تولید این محصول نقش اساسی دارد. این تولیدی ارزانترین آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش می رساند تا مشتری شرایط خرید داشته باشد. 

ارزان ترین آهن اسفنجی تبریز در بازار داخلی

خصوصیات ویژه آهن اسفنجی تبریز

خصوصیات ویژه آهن اسفنجی تبریزاز خصوصیات آهن اسفنجی می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد که بدین ترتیب می توان آن را به شکل های مختلف تبدیل کرد. این محصول در مقابل ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و در شرایط سخت بهترین بازدهی را از خود نشان می دهد. این محصول درصد بالایی آهن خالص دارد به همین دلیل در کوره های الکتریکی و کارخانه های فولاد سازی بهترین گزینه است.

این محصول به کمک حرارت به خوبی ذوب می شود و قابلیت ارتجاعی بالایی دارد. وزن آن به دلیل دارا بودن آهن فراوان زیاد بوده و ضخامت خوبی هم دارد به همین علت برای سازه های فولادی به کار می رود. 

محصولاتی که در تبریز تولید می شوند ویژگی های منحصر به فردی دارند که این امر باعث تمایز و برتری آنها شده است. سطح کیفی آنها بالا بوده و از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند. 

پخش آهن اسفنجی تبریز به صورت مستقیم

پخش آهن اسفنجی تبریز به صورت مستقیمپخش آهن اسفنجی تبریز به صورت مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور باعث شده تا دست واسطه ها کوتاه شود و محصول با نرخ ارزانتری بدست مصرف کنندگان برسد. این نمایندگی پخش عمده با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالا در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

این مرکز به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رساند. ارتباط مستقیم به معنای حذف واسطه و دلال و سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول می شود. پخش با قیمت های مناسب صورت می گیرد.

هر شرکت برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود نیاز به این مرکز دارد که وظیفه آن تبلیغ برند، گرفتن سفارش، پخش کالا و تحویل سفارشات است. اگر این نمایندگی کار خود را به درستی انجام دهد زمینه ای می شود برای پیشرفت تولید کننده و خود نمایندگی است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما