قیمت استثنایی انواع میلگرد صادراتی در نیشابور

میلگرد از اصلی ترین ارکان تشکیل ساختمان است که برای جلوگیری از شکست در بتن استفاده می شود و استفاده از میلگرد تقریباً در همه ساختمان‌ها و سازه‌ها رایج می باشد. در کشور ما نیز کارخانه های بسیاری مشغول به ساخت میلگرد هستند. یکی از این کارخانه ها کارخانه میلگرد نیشابور است که محصولات آن دارای قیمت استثنایی می باشند.

قیمت استثنایی انواع میلگرد صادراتی در نیشابور

بررسی جایگاه ایران در صادرات میلگرد

بررسی جایگاه ایران در صادرات میلگرد کارخانه میلگرد نیشابور معروف به مجتمع فولاد خراسان از بزرگترین تولید کنندگان این محصول در شرق کشور می باشد که دارای مدیریتی منسجم و با ایده های ناب و تفکر بسیار عالی و همچنین نیروی کار متخصص و مجرب و جوان توانایی تولید حجم بالای از میلگرد را دارد. درواقع این کارخانه نیاز بازار آهن را در ایران و خارج از کشور تا حدود زیادی تامین کرده است و همواره به دنبال پیشرفت و نوآوری در این حرفه بوده است. کارخانه تولید میلگرد خراسان و نیشابور صادرات بسیار خوبی را تجربه می‌کند و برای کشور ارزآوری مناسبی را به ارمغان آورده است.از جمله صادرات مختلف به کشورهای اطراف، به عنوان مثال صادرات به عراق و بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس است. معمولاً در بازار های ساخت و ساز و فروش میلگرد به صورت شاخه ای به فروش می رسد اما دیده شده است که به صورت کیلویی هم خرید و فروش می شود.

علت اینکه در کشورهای اطراف به آن صورت کارخانه های تولید فولاد و مواد اولیه و به طور کلی میلگردها که موضوع اصلی ما است،وجود ندارد در کشورهای اطراف نیز تقاضا برای این محصول بالا می باشد و شرکت فولاد خراسان توانسته حجم مناسبی از صادرات بازار را به خود اختصاص دهد و این امر سبب موفقیت در بازارهای مالی شده است.

همچنین از دلایل موفقیت این مجموعه ما این است که انواع میلگرد های ساده و با جدار را در سبد محصولات کارخانه خود قرار داده ایم. به طور کلی همه کارخانه ها برای مشخص کردن محصولات خودشان یک مشخصه و نماد را انتخاب میکنند و با استفاده از آن مشخصه می توان به این که محصول تولید کدام کارخانه است پی برد و علامت اختصاری این شرکت کی اس سی است که معمولاً روی بدنه محصولات درج می شود. همچنین میلگرد نیشابور تمام استاندارد های بین المللی و استاندارد ملی ایران را دارا می باشد و ظرفیت تولید بالایی هم دارد.

پخش میلگرد درجه یک در نیشابور با بهترین کیفیت

پخش میلگرد درجه یک در نیشابور با بهترین کیفیت میلگرد های نیشابور در مقایسه با سایر میلگردهای موجود در بازار فعلی متوسط قرار دارد و به همین علت تقاضای زیادی برای این محصول در شرق و شمال شرقی کشور وجود دارد. از نظر کیفی میلگرد نیشابور در رده میلگردهای سبک وزن قرار دارد همچنین کیفیت بالایی دارد که همین عامل سبب شده است تا تقاضای بسیار زیادی برای این محصول وجود داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما