بازار انواع آهن اسفنجی پر کربن

بازار انواع آهن اسفنجی پر کربن در کشور ما با رونق خیلی خوبی مواجه شده است. زیرا تولید کنندگان با بهره گیری از بهترین شرایط ممکن این محصول بسیار پر مصرف و درجه یک را در اختیار صنعتگران در سراسر کشور قرار می ‌دهند. به دلیل تولیدات با کیفیت انواع آهن اسفنجی، حجم فروش این محصول در سطح بازار بین المللی نیز به رشد و شکوفایی فوق ‌العاده ‌ای رسیده است و در زمینه صادرات آن نیز فعالیت می شود.

بازار انواع آهن اسفنجی پر کربن

مشخصات مهم آهن اسفنجی کنسانتره باکیفیت

مشخصات مهم آهن اسفنجی کنسانتره باکیفیت آهن اسفنجی کنسانتره یک محصول کروی شکل می باشد که به شکل سنگ دانه های ریز است. رنگ آهن اسفنجی، خاکستری متمایل به سیاه می باشد و سطح آن نیز صاف و صیقل داده شده است.

امروزه در جهت تولید انواع شمش و سایر محصولات فولادی از آهن اسفنجی کنسانتره بسیار استفاده می شود و وجود این محصول تاثیر شگرفی در پیشرفت این صنایع داشته است.

آهن اسفنجی کنسانتره از گازهای هیدروژن، مونوکسید کربن و در دمای بسیار زیاد کوره به تولید شده است. جالب است بدانید که در جهت تولید آهن اسفنجی کنسانتره حدود ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد دما به این محصول داده می ‌شود تا در نهایت فشرده شده و به شکل همین سنگدانه های ریز در اختیار صنعتگران قرار گیرد.

قطعاً با اشراف داشتن بر مشخصات مهم این محصول می توان با کیفیت ترین نوع سنگ دانه های آهن اسفنجی را تهیه کرد و از مزایای متعدد آن نیز کاملا بهره مند شد.

فروش بدون واسطه آهن اسفنجی پر کربن

فروش بدون واسطه آهن اسفنجی پر کربن فروش آهن اسفنجی پر کربن به شکل بدون واسطه یک راهکار فوق العاده ایده آل در جهت عرضه این اجناس است. قطعاً می ‌دانید که آهن اسفنجی کالای بسیار خاص می باشد که حتی بعضی از مردم حتی نام آن را نیز نشنیده اند.

پس باید روشی برای عرضه آن اتخاذ شود که با استفاده از آن روش خیال خریداران از بابت کیفیت محصول مربوطه راحت باشد. در عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی کلیه فروشندگان واسطه حذف خواهند شد و سود ناشی از وجود این واسطه ها نیز به طور کامل از قیمت نهایی کسر گردیده می ‌شود.

به این ترتیب خریداران با مبالغ بسیار مناسب و به صرفه ای از هر بابت مواجه می گردند و می ‌توانند از این محصولات نهایت بهره و استفاده را ببرند. البته اولویت اول خریداران در راستای تهیه این محصول کیفیت آهن اسفنجی می باشد.

در خرید مستقیم شما خیالتان از بابت کیفیت این محصول نیز کاملاً راحت خواهد بود. اتخاذ راهکار خرید بدون واسطه نه فقط برای تهیه آهن اسفنجی، بلکه برای تهیه کلیه محصولات موجود در بازار یک روش فوق العاده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما