بازار انواع نرمه آهن اسفنجی ایرانی

در صنعت وقتی طی شرایط سنگ آهن اکسیژن از دست بدهد محصول آهن اسفنجی است و البته در این فرآیند مقداری از مواد بصورت پودر یا گرد در کوره ها به صورت پرت تولید می شود که این همان نرمه آهن اسفنجی است.

در صنعت فولاد سازی، آهن اسفنجی به دلیل مصرف بالایی که دارد نرمه آهن اسفنجی ایرانی بسیار تولید می شود اما به دلیل بازگشت پذیری که دارد این ماده دارای بازار خرید و فروش بسیار خوبی است.

بازار انواع نرمه آهن اسفنجی ایرانی

مختصری درباره خصوصیات نرمه آهن اسفنجی خالص

مختصری درباره خصوصیات نرمه آهن اسفنجی خالص سنگ آهن با زحمت و کار شبانه روزی معدنکاران از معادن جدا و جهت تفکیک انواع مشتقات آهن به کارخانجات ذوب ارسال می شود وقتی طی فرآیندی خاص در صنعت اکسیژن از سنگ آهن جدا می شود در واقع گندله یا آهن اسفنجی تولید شده است این محصول قبل تر ها به عنوان ضایعات و پرتی مواد در کارخانجات بود ولی در حال حاضر با خصوصیات خوبی که دارد توانسته جای آهن قراضه را بگیرد و در صنعت بسیار استفاده دارد.

برای تبدیل آهن اسفنجی به انواع مشتقات آن و در طی گندله سازی در کوره های بلند و در حرارت و فعل و انفعالاتی که روی مواد صورت می گیرد همیشه یک سری ضایعات تولید می شود که ضایعات این کوره ها نیز مانند گردی است که در اتمام کار در کف کوره باقی می ماند این گرد همان نرمه آهن اسفنجی خالص است در صنعت روزانه مقادیر زیادی از نرمه تولید می شود زیرا مصرف بالاست.

اگر قرار بر این باشد که نرمه را دور بریزند اصلا صرفه اقتصادی ندارد و کارخانجات متقبل ضرر های زیادی می شوند ولی خوشبختانه نرمه برگشت پذیر است و در شرایطی این مواد مجدد به بریکت آهن تبدیل می شوند.

فروش بدون واسطه نرمه آهن اسفنجی ایرانی

فروش بدون واسطه نرمه آهن اسفنجی ایرانی نرمه آهن اسفنجی از مواد و مشتقاتی از آهن اسفنجی است که در فرآیند و فعل و انفعالات کوره ها به دست می آید ولی کالایی است که قابلیت برگشت پذیری و استفاده مجدد در صنعت را دارد. صنعتگران نرمه آهن اسفنجی بدست آمده در صنعت را جمع آوری کرده و در مقدار های زیاد به فروش می رسانند.

صنعتگران و فولاد کاران سایتی در اینترنت راه اندازی کرده و در آن سایت انواع مشتقات آهن و نرمه آهن را ارائه کرده تا در صورت درخواست در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهند اما اگر شخصی بخواهد از فروش نرمه آهن اسفنجی سود بیشتری برده و آن را با قیمتی نازلتر تهیه کند بهتر است تمام واسطه های را کنار بگذارد و به صورن مستقیم این محصول را تهیه کند البته تهیه این کالا به صورت کلی و عمده ابن امتیاز را به شما می دهد که از کف قیمت ارائه شده استفاده فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما