بازار خرید نرمه آهن اسفنجی صادراتی

امروزه بازار خرید نرمه آهن اسفنجی صادراتی در کشورمان گسترش پیدا کرده است .شرکت ما عرضه کننده نرمه آهن اسفنجی صادراتی و درجه یک در کشور می باشد .


بازار خرید نرمه آهن اسفنجی صادراتی

مشخصات مهم نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

مشخصات مهم نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

نرمه آهن اسفنجی عیار بالا محصولی است که به روش زیر تولید می گردد : سنگ آهن که نام دیگر آن گندله است ،تحت احیای مستقیم قرار گرفته و اکسیژن آن طی این عملیات احیای بی واسطه ،حذف می گردد.

نرمه آهن اسفنجی از نظر شکل ظاهری ،قطعات ریز گرد هستند که ظاهری سوراخ سوراخ دارند ،بنابراین به آن آهن اسفنجی می گویند.

نرمه آهن عیار بالا پس از ذوب و ریخته گری و عملیات خاصی که روی آن صورت می گیرد ،به شکل محصولات مختلفی در می آید که در صنعت ،از آن استفاده می گردد. میزان عیار آهن اسفنجی از آهن معمولی بسیار بالاتر می باشد .

امروزه بسیاری از کارخانه های تولید فولاد و حتی کارگاه های کوچکتر فولاد ،از نرمه آهن اسفنجی استفاده می نمایند ،قبلا این صنعت فقط از آهن قراضه ها برای تولید فولاد ،بهره می بردند .

مزیت مهم نرمه آهن اسفنجی عیار بالا ،این است که به دلیل این که به شکل کلوخه آهن ریز است ،حمل و بسته بندی آن ،آسان تر می باشد .

بازرگانی فروش نرمه آهن اسفنجی صادراتی

بازرگانی فروش نرمه آهن اسفنجی صادراتی

مراکز خرید و بازرگانی فروش مختلفی برای خرید نرمه آهن اسفنجی صادراتی وجود دارد. که خریداران می توانند به صورت حضوری مراجعه کرده و محصول را خریداری نمایند و یا به صورت اینترنتی آن را سفارش داده و سپس تحویل بگیرند .

امروزه فروش نرمه آهن اسفنجی صادراتی در کشور مان ،رو به رشد و ترقی می باشد . ارائه این محصول صادراتی جهت صادرات به کشورهای مختلف ،باعث رونق این صنعت گشته است .

استفاده از نرمه آهن اسفنجی در دنیا رو به افزایش است به دلیل این که این محصول بدون ذوب کردن به دست می آید ،در نتیجه از نظر زیست محیطی ،آلودگی کمتری برای محیط ،ایجاد می کند ،بنابراین تولید و صادرات این محصول در کشورمان رو به رشد می باشد .

مجموعه ما با افتخار ،عرضه کننده آهن اسفنجی صادراتی می باشد که دارای کیفیت مرغوب می باشد ،برای سفارش این محصول خریداران محترم می توانند سایت ما را دنبال کرده و این محصول را ثبت سفارش کرده و با خیال آسوده از کیفیت و قیمت کالا ، آن را تحویل بگیرند .

همان طور که همه می دانیم ،افراد همیشه دنبال محصولی هستند که علاوه بر این که دارای کیفیت مرغوب و بالا باشد ،در عین حال دارای قیمت مناسب و به صرفه و اقتصادی باشد.مهم ترین هدف مجموعه ما فروش و عرضه این محصول ،با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز می باشد ‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما