بازرگانی فروش آهن اسفنجی چابهار

آهن اسفنجی در نتیجه احیای مستقیم و بی واسطه سنگ آهن به دست می ‌آید. این محصول که به گندله متخلخل نیز معروف است در کارخانه های ذوب آهن، فولاد سازی و کارگاه های ریخته گری به شکل محصولات مختلف از قبیل اسلب، بیلت یا شمش و میلگرد در می آید بنابراین می تواند جایگزین بسیار مناسبی به جای ضایعات آهن در این مکان ها باشد. بازرگانی فروش آهن اسفنجی چابهار این محصول را با درجه خلوص بالایی از آهن به بازار ارائه می نماید تا خریداران بتوانند آن را با قیمت ارزان و در تناژ بالا سفارش دهند.

بازرگانی فروش آهن اسفنجی چابهار

شاخصه های بارز آهن اسفنجی خام

شاخصه های بارز آهن اسفنجی خام

شکل ظاهری آهن اسفنجی یا گندله کروی و گرد می باشد و دارای ساختاری بسیار متخلخل است که به علت شباهت به اسفنج به آهن اسفنجی معروف است.

این محصول از نظر عیار آهن دارای درجه بالایی است و جایگزین بسیار مناسبی برای ضایعات آهن به شمار می رود.

در ترکیب شیمیایی این محصول حدود ۹۰ آهن وجود دارد که بخش قابل توجهی از آن قابل استفاده است. این محصول از دانسیته بسیار بالایی برخوردار است به طوری که یک متر مکعب از آن حدود دو تن وزن دارد.

از شاخصه‌های بارز این محصول می ‌توان به یکنواختی وجود آهن در همه قسمت های مختلف این آهن اشاره کرد.

این محصول همچنین حاوی مقادیر کمی از عناصر فسفر و گوگرد می باشد و به این جهت برای ذوب به دماهای پایین تری نیاز دارد. آهن اسفنجی برخلاف انواع آهن ضایعاتی موادی اضافی  همچون گرد و غبار در آن به ندرت وجود دارد.

از شاخصه های دیگر آهن اسفنجی خام قدرت اکسیداسیون یا زنگ زدگی بسیار بالای آن است به طوری که در تماس با رطوبت به سرعت دچار زنگ زدگی می شود

عرضه کننده آهن اسفنجی چابهار

عرضه کننده آهن اسفنجی چابهار

عرضه کننده آهن اسفنجی در چابهار این محصول را با قیمت ارزان به خریداران آن که اغلب کارخانه های ذوب آهن و یا کارگاه های ریخته گری هستند ارائه می نماید. عرضه آهن اسفنجی با درجه خلوص بالا انجام می شود و به این ترتیب از نظر اقتصادی برای این کارخانه ‌ها و کارگاه ها تهیه این آهن صرفه اقتصادی بسیار زیادی دارد تا بتوانند محصولات نهایی خود از قبیل شمش، میلگرد و اسلب را تولید کنند.

سفارش این محصول به راحتی و از طریق تماس با عرضه کننده آن در  چابهار انجام می ‌گیرد و خریدار می تواند هر مقدار از این محصول را که نیاز داشته باشد تنها با یک تماس تلفنی سفارش دهد و در حداقل زمان ممکن آن را درب کارخانه یا انبار مورد نظر خود تحویل بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما