بریکت نرمه آهن اسفنجی در بازار داخلی

بریکت آهن اسفنجی یک محصول فلزی است که از طریق کاهش مستقیم سنگ آهن در حالت فشرده تولید می‌شود. این جایگزین برای انواع ضایعات آهن می‌باشد. مراکز ما در سبزوار اقدام به خرید ویژه این محصول به صورت عمده نموده‌اند. شما می ‌توانید جهت استعلام قیمت بریکت نرمه آهن اسفنجی سبزوار به آدرس‌های موجود در سایت مراجعه نمایید.

بریکت نرمه آهن اسفنجی در بازار داخلی

باکیفیت ترین انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی

باکیفیت ترین انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی انواع بریکت نرمه  آهن اسفنجی باکیفیت دارای مزایای فراوانی است. برخی از مزایای استفاده از این نوع بریکت  آهن اسفنجی در مقایسه با آهن قراضه به شرح زیر است:

کاهش یافتن مواد شیمیایی استاندارد محصولات فولادی هنگام استفاده از آهن اسفنجی و استمرار آنالیز در محصول. به علاوه گوگرد و فسفر کمتر نیز از جمله مزایای استفاده از انواع آهن اسفنجی بوده.

همچنین با مصرف و بار آهن اسفنجی و قراضه در کوره های قوس الکتریکی و القایی، میزان ناخالصی‌ها، گوگرد و عناصر فسفر به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. با پالایش ترکیب شارژ آهن اسفنجی و قراضه، نیاز به تصفیه ذوب مذاب کاهش می‌یابد و در نتیجه عملیات متالورژی داخل کوره آسانتر انجام می‌شود که بر این اساس راندمان کوره افزایش می‌یابد.
کاهش میزان خرابی الکترود و ساییدگی دیواره آن در کوره های القایی از دیگر مزایای استفاده از انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی بوده. استفاده از آهن اسفنجی در مقایسه با ضایعات ، مصرف الکترود را به دلایل زیر کاهش می دهد:
افتادن آهن قراضه باعث افزایش شکستگی الکترود می‌شود که در استفاده از آهن اسفنجی اتفاق نمی‌افتد. با استفاده از آهن اسفنجی، به دلیل مقادیر زیاد منوکسید کربن (CO) در کوره، اکسیداسیون الکترود کاهش می‌یابد.
به علاوه با استفاده از آهن اسفنجی و به دلیل ورود اکسیژن از اکسید آهن غیر کاهش یافته به کوره ، میزان اکسیژن تزریق شده به کوره کاهش می‌یابد.
با توجه به اینکه قراضه نسبت به بریکت نرمه آهن اسفنجی چگالی کمتری دارد، استفاده از آهن اسفنجی باعث کاهش تعداد شارژ سبد قراضه در کوره، کاهش زمان ذوب و افزایش راندمان کوره های برقی می‌شود.
انواع آهن اسفنجی باکیفیت با کاهش مقدار نیتروژن در فولاد مذاب باعث تولید صفحات و شمش با کیفیت بهتر برای تولید صفحات داغ، سیم و انواع دیگر محصولات می‌شوند.
عملیات ذخیره سازی، انتقال، شارژ و ذوب در صورت استفاده از آهن اسفنجی با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد. علاوه بر موارد ذکر شده سهولت در نگهداری، انتقال و شارژ آهن اسفنجی در کوره بدون نیاز به تجهیزات و ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل و لودر برای جابجایی مواد، صورت می‌پذیرد.

مراکز خرید بریکت نرمه آهن اسفنجی در کشور

مراکز خرید بریکت نرمه آهن اسفنجی در کشور یکی از بهترین راه های خرید بریکت نرمه آهن اسفنجی درجه یک در کشور این است که به وب سایت های مختلف مراکز ما مراجعه کنید و در یک خرید لذت بخش، از میان انواع بریکت نرمه‌های  مختلف در سایز و اندازه‌های متفاوتی که در آن  وجود دارد می‌توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. در سایت‌های اینترنتی قیمت بریکت آهن اسفنجی به همراه برند های معتبر مراکز تولید کننده آمده است و خریدی ساده و راحت را برای خریداران رقم می‌زند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما