توزیع انبوه بریکت سرد آهن

بریکت سرد آهن نوعی آهن میباشد که توسط شرکت های متعدد که در تولید بریکت تخصص دارند تولید میشوند. و انها را در دسته بندی های متفاوت با اندازه های مخصوص تنظیم و به صورت انبوه در بین صنعتگران و خریداران توزیع می شود.

توزیع انبوه بریکت سرد آهن

بریکت سازی سرد چگونه است؟

بریکت سازی سرد چگونه است؟ بریکت ها از حجیم شدن و فشرده شدن موادی مانند آهن اسفنجی، خاک آهن، خرده آهن و زغال سنگ تولید می شود. بریکت ها به دو دسته تقسیم می شوند:

بریکت گرم و بریکت سرد.

از تولید این محصول دو نمونه مواد خروجی داریم : از جمله این موارد می‌توان به بریکت سرد آهن و بریکت نرمه نام برد. ذخیره و حمل و نقل بریکت سرد آهن و بریکت گرم آهن بسیار خطرناک و پر ریسک میباشد پس باید در حمل و نقل ان بسیار احتیاط کرد.

کاربردهای بریکت سرد آهن در صنعت فولاد کشور موارد زیر می باشند:

۱. از شارژ جهت جایگزین کردن قراضه در کوره های القایی استفاده میکنند

۲. مصرف کک را کمتر میکنند و کیفیت بار فلزی در کوره ها بلند را بالا میبرند

۳. جایگزین کردن قراضه در کنورتور فولادسازی، به عنوان یک عامل خنک کننده در فولاد سازی استفاده میشود

۴.وجود کربن و ناخالصی بسیار پایین باعث میشود که به تولید فولاد و الیاژی بپردازد.

محصولی که در اکثر صنایع های فولاد سازی دنیا به کار می رود همین بریکت آهن می باشد ک بسیار کاربردی میباشد. مواد خروجی از ماشین بریکت سازی آهن یا بریکت آهن سرد،و یا بریکت آهن گرم می باشد، که در اینجا بریکت سازی سرد مورد توجه قرارگرفته است. که بریکت سرد خودش شامل دو مورد میشود که در موارد بالا به آن اشاره کردیم.

پخش کنندگان بهترین بریکت سرد آهن

پخش کنندگان بهترین بریکت سرد آهن امروزه کشور ایران جزء یکی از بهترین تولید کنندگان بریکت سرد می باشد. بریکت در دو نوع تولید می شود، بریکت گرم‌ و بریکت سرد که هر دو محصول نامبرده در بازار موجود می باشند و در درسترس شما خریداران عزیز قرار داده میشود. هر یک از این محصولات دارای خواص خاص خود می باشند که هر کدام دارای کارایی و کیفیت متفاوتی می باشند. این محصول توسط شرکت های متعدد تولید می‌شود. و با قیمت های متفاوت در مراکز فروش و پخش بریکت آهن عرضه می‌شوند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین متریال در فرآیند بریکت سازی و اهن سازی بریکت آهن گرم می باشد. توزیع بریکت آهن توسط مراکز عرضه به صورت های انبوه و عمده و در دسته بندی های مختلف بدون واسطه بین خریداران و صنعتگران عرضه می شود. قیمت این محصول در مراکز عرضه بدون واسطه بسیار پایین تر از مراکز فروش با واسطه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما