توزیع مستقیم آهن بریکت داغ

بریکت گرم آهن اسفنجی، از جمله محصولاتی است که در پروسه تولید آهن اسفنجی به دست می‌آید و به عنوان یکی از مهمترین متریال ها در فرآیند فولاد سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توزیع مستقیم آهن بریکت داغ، توسط مرکز عرضه و فروش بدون واسطه این امکان را برای صنعتگران فراهم می آورد که این محصول را در حجم انبوه و با قیمت مناسب تهیه نمایند.

قیمت به روز بریکت آهن در مراکز عرضه بدون واسطه بسیار پایین‌تر از مراکز فروش با واسطه است.

توزیع مستقیم آهن بریکت داغ

مشخصات آهن اسفنجی بریکت درجه یک

مشخصات آهن اسفنجی بریکت درجه یک

یکی از فرآورده های حاصل از آهن اسفنجی، بریکت آهن اسفنجی است که در مقادیر انبوه توسط کارخانجات فرآوری آهن اسفنجی، تولید می‌گردد.  این محصول به دو صورت بریکت سرد و گرم عرضه می‌شود. مشخصات آهن اسفنجی درجه یک را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • از حیث شکل ظاهری بریکت آهن اسفنجی کاملا فشرده شده است و به صورت قطعات کوچک عرضه و به فروش می رسد.
  • میزان آهن موجود در بریکت درجه یک گرم آهن بسیار بالاست و همچنین مقادیر فسفر و کربن در نوع درجه ممتاز این محصول بسیار پایین است.
  • یکی از مهمترین ویژگی‌های بریکت آهن اسفنجی با کیفیت این است که در برابر فرایند شیمیایی اکسیداسیون مقاومت بسیار خوبی دارد و به همین دلیل کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.
  • علاوه بر این بهترین ‌نوع بریکت آهن اسفنجی دارای مقاومت فیزیکی و مکانیکی بسیار مطلوبی است.
  • در حوزه حمل و نقل انواع آهن بریکت گرم و سرد با یکدیگر متفاوت هستند. بریکت داغ دارای ظرفیت حمل و نقل آسان است. در حالیکه بریکت سرد دارای حمل و نقل مشکل تری است و به همین دلیل انواع بریکت گرم آهن اسفنجی دارای کاربردهای بیشتری است و از خریداران متعددی برخوردار است.

سفارش آسان آهن بریکت داغ

سفارش آسان آهن بریکت داغ

آهن بریکت گرم از جمله مهمترین انواع بریکت آهن است که به دلیل داشتن مزایای متعددی مانند خاصیت حمل و نقل آسان و همچنین امکان صادرات به کشورهای مختلف با کمترین خطر، علاوه بر توزیع در بازار داخل، در حجم عمده صادر می‌گردد.

فروش این محصول توسط مراکز مختلفی مانند نمایندگی واحدهای تولیدکننده انواع آهن اسفنجی و فرآورده های حاصل از آن و همچنین مراکز عرضه و فروش مستقیم صورت می‌پذیرد.

آسانترین روش برای سفارش آهن بریکت، روش خرید غیر حضوری از طریق مراکز و سامانه‌های فروش اینترنتی است. در مرکز عرضه الکترونیک، متقاضیان خرید عمده می‌توانند ضمن بررسی قیمت محصولات به صورت روزانه محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهد.

مراکز عرضه مستقیم  به دلیل ارتباط با تولیدکنندگان، بهترین نرخ را برای محصولات عرضه شده تعیین می‌کنند و همچنین ارسال و حمل و نقل استاندارد محصولات خریداری شده به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس را در دستور کار قرار داده‌اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما