توزیع کننده آهن اسفنجی کوره القایی

آهن اسفنجی کوره القایی، یکی از مواد اولیه جانشین ذوب فلز در کوره القایی می باشد. اگر آهن اسفنجی به طور مداوم شارژ شود می تواند تا صد درصد در کوره القایی مورد استفاده قرار گیرد. در مرکز ما توزیع آهن اسفنجی کوره القایی ، توسط همکاران و دست اندرکاران این حوزه انجام می گیرد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمای شما در این امر باشند.

توزیع کننده آهن اسفنجی کوره القایی

3 مورد از مزایای آهن اسفنجی پر عیار

3 مورد از مزایای آهن اسفنجی پر عیار امروزه با افزایش جمعیت و نیاز روز افزون انسانها به منابع فلزی ، کمبود ضایعات فلزی احساس شد و به دنبال آن مشکلاتی برای واحدهای صنعتی ایجاد شد و به تدریج با جایگزینی درصدی از شارژ فلز کوره با آهن اسفنجی، این مشکل تا حدودی رفع گردید. از مزایای آهن اسفنجی پر عیار می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

تولید فولاد با کیفیت بهتر : با جایگزینی آهن اسفنجی به جای آهن قراضه، مقدار مس، کروم و همه عوامل نامناسب در تولید فولاد ذوب شده، کم می شود و باعث افزایش کیفیت تولیدات فلزی می شود.

کاهش قیمت تمام شده : قیمت کل فولاد خام در کوره القایی با شارژ قراضه و آهن اسفنجی، پائینتر از قیمت تمام شده فولاد با شارژ صد درصد آهن قراضه می باشد.

کاهش مدت زمان بین دو تخلیه : علاوه بر اینکه در سرعت انبارسازی و تسهیل آن موثر است به علت اینکه انتقال و شارژ آهن اسفنجی، بدون نیاز به تجهیزات سنگین مثل جرثقیل و لودر انجام می شود، در مقایسه با هزینه های آهن قراضه، کاهش قیمت را به دنبال دارد و سبب سرعت عمل بین دو تخلیه می شود و در نتیجه صرفه جویی در وقت می شود.

ماهیت آهن قراضه و نبود امکان شارژ آن به صورت پیوسته ، سبب نوسان توان مصرفی مورد استفاده در کوره می گردد که علاوه بر صرف زمان طولانی بین دو تخلیه، احتمال آسیب پذیری کوره نیز افزایش می یابد اما آهن اسفنجی این معایب را ندارد.

مراکز فروش آهن اسفنجی کوره القایی

مراکز فروش آهن اسفنجی کوره القایی مراکز فروش آهن اسفنجی کوره القایی، آماده ارائه محصولات خود به هموطنان می باشد مجموعه ما انواع مختلف آهن را به مشتریان عزیز عرضه می کند که یکی از آنها آهن اسفنجی کوره القایی می باشد و شما می توانید برای خرید آن در حجم انبوه ، به صورت مستقیم به مرکز ما مراجعه نمائید.

همچنین برای سهولت در کار، می توانید به پایگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر را به شیوه آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما و به آدرس تعیین شده توسط شما، ارسال نمایند. به علت اینکه واسطه ای بین فروشنده و خریدار وحود ندارد محصول با کیفیت ما، با قیمت پائینتر از بازار به دست شما می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما