توزیع کنندگان بهترین نرمه آهن اسفنجی صادراتی

مواد اولیه واحد احیاء مستقیم ، گندله های آهن است ، تقریباً 5 درصد از مواد اولیه در فرآیند تولید آهن اسفنجی به سنگ آهن تبدیل می شود و این ضایعات به دلیل شستشوی گاز و گرد و غبار به صورت لجن تولید می شود.. از این رو برای خرید می توانید به سایت ما که یکی از توزیع کنندگان بهترین نرمه آهن اسفنجی صادراتی هستیم مراجعه کنید.

توزیع کنندگان بهترین نرمه آهن اسفنجی صادراتی

مشخصات کوره مناسب برای تولید نرمه آهن اسفنجی

مشخصات کوره مناسب برای تولید نرمه آهن اسفنجی به همین دلیل ، آنها از آهن اسفنجی نرم بریکت تولید می کنند. از آنجا که آهن اسفنجی که از طریق کاهش مستقیم آهن به دست می آید شکل پذیری بالایی ندارد و کمتر از ده درصد مواد بدست آمده از احیا مستقیم است. و به همین دلیل ، بریکت سازی نیز محدود است و چون محدود است ، مانند سایر محصولات دنیا برای صادرات در نظر گرفته نمی شود ، زیرا تولید چندانی ندارد و برای تولیدات داخلی استفاده می شود.

پس از اسفنج با کاهش مستقیم آهن به دست می آید. او را حذف کردند. و آهن اسفنجی نرم جدا شده و با مقدار بسیار کمی چسب سیلیکات و آهک مخلوط شده و در دستگاه فشرده می شود. بریکت به دلیل خواصی که دارد. بهتر است در کوره قوس الکتریکی استفاده شود.

سنگ های آهن به دلیل وزن کمی که دارند در کوره های قوس الکتریکی قابلیت شارژ ندارند و به دلیل مشکلاتی در حمل و نقل سنگ معدن ، سایر صاحبان صنایع برای خرید آن جذابیت چندانی ندارند.

1- عدم امکان نگهداری الیاف آهن اسفنجی 2- عدم امکان حمل مناسب به محل مصرف 3- ضایعات زیاد 4- آهن با خلوص بالا (80٪) به عنوان منبع غنی در تولید فولاد ، قیمت آهن اسفنجی در واقع توسط کارشناسان مربوطه تعیین می شود. اما برای اعلام قیمت آهن اسفنجی در هر زمان ، باید بر قیمت روزانه واسطه های فولادی نظارت داشته باشیم.

در عین حال ، در تعیین پخش نرمه آهن ، بررسی آنالیز آهن اسفنجی برای تعیین کیفیت محصول ضروری است. اما در بیشتر موارد ، این مورد براساس مزایده بر اساس پیشنهادات خریداران تعیین می شود. البته فروش بدون حراج در برخی از دوره های سال توسط شرکت ها به عنوان یک قرارداد بلند مدت اعلام می شود.

پخش مستقیم نرمه آهن اسفنجی صادراتی

پخش مستقیم نرمه آهن اسفنجی صادراتی قیمت آهن اسفنجی با کیفیت بالا با عوامل مختلف و با در نظر گرفتن شرایط خاص بازار تعیین می شود. البته عوامل متعددی با دقت مد نظر قرار گرفته و در نهایت نرخ واحدی برای این کالاها تعیین می شود. پس از تعیین قیمت نهایی ، همه خریداران به ارائه بهترین سنگ آهن با توجه به مقادیر یکسان ادامه می دهند و رضایت آنها در همه جنبه ها تضمین می شود. از این رو شرکت ما در زمینه توزیع نرمه آهن فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به کشورهای دیگر صادرات می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما