تولید آهن اسفنجی در فولاد چابهار

 آهن اسفنجی چابهار از جمله فرآورده های سنگ آهن می باشد که نوعی گندله متخلخل هستند و در صنایع آهن و فولاد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و استفاده های زیادی دارد. امروزه تولید آهن اسفنجی در فولاد چابهار به مقدار زیادی در حال انجام است و محصولات به دست آمده از طرق گوناگون و در جهت تامین نیاز های مراکز دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید آهن اسفنجی در فولاد چابهار

موارد استفاده از آهن اسفنجی

موارد استفاده از آهن اسفنجی  همانطور که می دانید وسایل آهنی و فولادی مختلفی که در زنگی های امروزی استفاده می شوند همگی به نوعی از سنگ آهن به استخراج شده اند که مراحل لازم بر روی آنها انجام شده و شکل می گیرند. 

آهن اسفنجی از جمله فرآورده ها و مواد استخراج شده از سنگ های آهن هستند که از احیای مستقیم این سنگ ها به دست می آیند و با عنوان گندله متخلخل نیز شناخته می شوند. 

شکل ظاهری این گندله ها به صورت گلوله هایی با رنگ تقریبا سیاه و سایز کوچک و تقریبا در حد توپ پینگ پنگ هستند. 

گندله متخلخل از خرد شده سنگ آهن و برخی مواد افزودنی ساخته می شوند و در این حالت استفاده چندانی ندارند؛ بنابراین مستلزم تغیرات و پیمودن مراحلی می باشند تا بتوان از آنها استفاده کرد. 

با استفاده از این آهن های اسفنجی مرغوب در صنایع ریخته گری اقلام آهنی مختلفی همچون میلگرد، اسلب، بیلت و شمش ساخته می شود که خود در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی و… مورد استفاده قرار می گیرند و در جهت رفع حاجات مورد استفاده قرار می گیرند. 

فروش آهن اسفنجی صادراتی در چابهار

فروش آهن اسفنجی صادراتی در چابهار  تولید آهن اسفنجی صادراتی از جمله مواردی است که در صنعت فولاد چابهار بسیار در دستور کار می باشد که نه تنها نیاز های داخلی کشور از طریق آنها برطرف می شود بلکه از آنها برای صادرات نیز استفاده می شود. 

در این مرکز امکان فروش آهن اسفنجی با کیفیت خوب و درجه خلوص بالا و عیار مشخص و در مقادیر عمده از طرق مختلفی برای خریداران در اقصی نقاط ایران و جهان امکان پذیر است و تمامی سفارش ها در هر مقداری پذیرفته و در اسرع وقت تحویل داده می شوند. 

قیمت فروش آهن اسفنجی صادراتی در چابهار بسیار مناسب و ارزان می باشد که با توجه به کیفیت و درجه خلوص آنها مشخص می شود که برای خریداران عمده بسیار مناسب و ارزان می باشد و افراد از نقاط گوناگون می توانند آنها را با قیمت های مناسب و اقتصادی خریداری کنند و نهایت استفاده را از آنها ببرند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما