تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت

آهن اسفنجی توسط تولید کنندگان بسیاری به تولید می ‌رسد که بهترین نوع آن ها آهن اسفنجی سفید دشت می باشد. آهن اسفنجی سفیددشت توسط معتبر ترین تولید کنندگان فعال در سفید دشت به تولید می ‌رسد.

تولید این آهن اسفنجی همواره بر طبق استاندارد های جهانی و تحت نظر کارشناسان کنترل کیفی به انجام می رسد.

از همین جهت این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و جایگاه ویژه ‌ای را در بازار های مربوطه به خود اختصاص داده ‌اند.

تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت

روش های تولید آهن اسفنجی

روش های تولید آهن اسفنجی

امروزه تولید آهن اسفنجی توسط تولید کنندگان بسیاری انجام می شود که با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌ های مختلفی برای تولید این محصول وجود دارد که در ادامه قصد داریم به بررسی روش های تولید آهن اسفنجی به طور کامل بپردازیم.

 

  • روش میدرکس: در این نحوه تولید، سنگ آهن ورودی به صورت گندله پخته شده است و نیز در این روش می‌توان از کلوخه سنگ آهن هماتیت با عیار بالا استفاده کرد. در این نحوه تولید از گاز مونو اکسید کربن به منظور عامل احیا کننده استفاده می شود. گاز مونو اکسید کربن نسبت به گاز هیدروژن در مخلوط احیا کننده سهم بیشتری دارد. کوره ای که در این فرایند استفاده می شود کوره عمودی است که تحت فشاری بالاتر از اتمسفر کار می کند.
  • روش HYL: نوع سنگ آهن ورودی در این روش همانند روش میدرکس می باشد. همچنین در این روش از بخار آب برای تولید گاز احیا کننده هیدروژن استفاده می‌ شود. در این روش میزان هیدروژن نسبت به مونو کسید کربن به عنوان گاز احیایی بیشتر است. نوع کوره به کار رفته در این روش تولید همانند کوره های روش میدرکس می باشد.

خرید آهن اسفنجی از کارخانه سفیددشت

خرید آهن اسفنجی از کارخانه سفیددشت

سفید دشت از جمله مناطقی است که در آن کارخانه جات بسیاری به تولید انواع آهن اسفنجی فعالیت دارند. این کارخانجات نیز خود به تنهایی می توانند آهن اسفنجی را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید آهن اسفنجی به طور مستقیم از درب کارخانه آهن اسفنجی موجب می‌شود تا واسطه ها در فرآیند فروش این محصولات به حداقل برسند و این محصول با نازل ترین قیمت نسبت به قیمت های موجود در بازار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید آهن اسفنجی به طور مستقیم از کارخانه های سفید دشت به صورت غیر حضوری توسط بستر اینترنت امکان پذیر است و افراد می‌ توانند با این نحوه خرید مستقیم در وقت و هزینه خود نهایت صرفه ‌جویی را به انجام برسانند و با صرف کم ترین زمان به بهترین آهن اسفنجی دسترسی داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما