تولید انواع اهن اسفنجی گندله

تولید انواع اهن اسفنجی گندله، با بهره مندی از تجهیزات و ماشین آلاتی که در این حوزه وجود دارد، انجام می شود.

از آنجایی که کشور ما ظرفیتهای بسیار خوبی را در این زمینه دارد، از افراد صاحب نظر و کارشناس بهره مند شده و تولیدات خود را در سطح بالایی از کیفیت و قابلیت به بازار خرید و فروش روانه کرده است.

فروش آهن اسفنجی، با نظر به این ظرفیتها به خوبی توانسته انتظارات افراد را در این حوزه برآورده نماید و آنها را برای پیشبرد اهداف خود یاری دهد.

تولید انواع اهن اسفنجی گندله

کاربرد انواع اهن اسفنجی گندله

کاربرد انواع اهن اسفنجی گندله

آهن اسفنجی، برای ساخت آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می آید و در طول این عملیات، نیازی به وجود اکسیژن و ذوب سنگ آهن وجود ندارد. با این روش، گندله 67 عیار احیا شده و آهن اسفنجی تولید می شود.

در شرایطی که آهن اسفنجی ذوب شده و احیا شود، وارد پروسه ریخته گری شده و اشکال مختلف است، میلگرد و بیلت را به ما می دهد. گندله در این فرایند به گلوله هایی گفته می شود که در وهله اول خام و پس از آن پخته می شود.
آهن اسفنجی گندله در پروسه تولید آهن در کوره های بلند با روشهای سنتی، و یا سایر شیوه هایی که برای احیای مستقیم آن وجود دارد، به کار می رود.
این محصولات یک منبع کارآمد از انرژی هستند که سازندگان فولاد از آنها بهره مند شده و به عنوان مواد جایگزین آهن قراضه از آنها استفاده خواهند کرد. در نتیجه مهمترین کاربرد انواع اهن اسفنجی گندله، در صنایع فولادی بوده که وظیفه تامین مواد اولیه را برعهده خواهد داشت.

این روش سرعت عمل بیشتری را برای آنها خواهد داشت. عیار بالاتر این دسته از مواد نسب به آهن خام یکی دیگر از دلایل رغبت به استفاده آن است.

قیمت خرید اهن اسفنجی گندله

قیمت خرید اهن اسفنجی گندله شرکت ملی فولاد و صنایع فولادی در کشور ما تولید فولاد از طریق احیای مستقیم را در راستای سیاستهای خود دانسته و برنامه ریزی هایی را نیز در این باره ارائه نموده است. کشور ما در زمره تولیدکنندگان این ماده به شمار می رود که تلاشهای فراوانی را در این باره ارائه داده و همواره کوشیده تا این نیاز را در صنایع به بهترین شکل ممکن تامین نماید.

قیمت خرید اهن اسفنجی گندله را باید متاثر از عوامل متعددی دانست. مواردی که به صورت کلی عمل نرخ گذاری بر آنها را انجام داده و البته در نهایت این نوسانات موجود در بازار است که این قیمت را مشخص خواهد کرد. قیمت آهن اسفنجی در نمودار خرید و فروش آن با نوسانات عرضه و تقاضا کاهش و یا افزایش می یابد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما