تولید کننده آهن اسفنجی زنجان

آهن اسفنجی زنجان از احیای مستقیم بهترین انواع آهن تولید شده است و به همین دلیل دارای کیفیت مناسبی است. تولیدکننده آهن اسفنجی زنجان این محصول را در دو نوع مبتنی بر زغال‌سنگ و یا گاز تولید می‌کند. این تولیدکننده با بهره گیری از بهترین روشهای تولید، سعی در بالاتر بردن کیفیت محصول دارد و به دلیل استفاده های گوناگون از آهن اسفنجی در صنایع مختلف، این تولید کننده معمولاً آن را به صورت عمده تولید می نمایند. 

تولید کننده آهن اسفنجی زنجان

همه چیز درباره آهن اسفنجی کنسانتره

همه چیز درباره آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی کنسانتره در دنیای اقتصادی امروز نقش بسیار زیادی را ایفا می‌کند. در مورد این محصول می‌توان به اطلاعات زیر پرداخت: 

  • دلیل تولید: برای تبدیل انواع سنگ آهن به آهن مورد استفاده در صنایع و مشاغل مختلف از روش‌های بسیار زیادی استفاده می‌شد که دارای هزینه های بسیار زیادی بودند، تولید آهن با استفاده از روش تولید آهن اسفنجی کمتر هزینه بر بوده و به همین دلیل مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • روش تولید: برای تولید این محصول معمولاً از دو روش مبتنی بر گاز و مبتنی ذغال سنگ استفاده می‌شود و با استفاده از گاز و زغال سنگ در ما را به بیش از ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد می رسانند تا اکسیژن های اضافی موجود در سنگ آهن کاملا از بین رفته و باعث تولید آهن اسفنجی با کیفیت شود. 
  • عیار آهن اسفنجی کنسانتره: آهن اسفنجی کنسانتره دارای عیار بسیار بالایی بوده و به همین دلیل کیفیت مناسبی دارد. عیار این محصول بین ۸۴ درصد تا ۹۵ درصد گزارش شده است. 
  • شکل ظاهری: شکل ظاهری آهن های اسفنجی به شکل گلوله های توپ است و می توان گفت شکل ظاهری آن گرد است. 
  • رنگ محصول: این محصول معمولاً در رنگ نقره ای و یا رنگهای پر رنگتر تولید و روانه بازار می شود. 

پخش آهن اسفنجی زنجان به صورت مستقیم

پخش آهن اسفنجی زنجان به صورت مستقیم پخش آهن اسفنجی زنجان به صورت مستقیم به مناطق بسیار زیادی از ایران انجام می پذیرد و می توان گفت شامل تمامی شهرها و روستاهایی که به این محصول نیاز دارند، می شود. پخش مستقیم این محصول از شهر زنجان به سایر نقاط ایران باعث صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه‌ها می‌شود و خریداران می توانند با خرید این محصول از مرکز پخش مستقیم در هزینه های خرید این محصول صرفه جویی نمایند. 

پخش آهن اسفنجی زنجان به صورت مستقیم به سایر نقاط ایران با استفاده از کامیون ها و یا تریلی های بزرگ انجام می پذیرد و در هنگام پخش کاملا آهن اسفنجی به صورت ایمن به تمامی نقاط ارسال می گردد. 

اگر به دنبال خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا هستید، خرید از پخش آهن اسفنجی زنجان به صورت مستقیم را به شما پیشنهاد میکنیم و میتوانید با استفاده از روش های غیر حضوری این محصول را سفارش داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما