تولید کننده آهن اسفنجی گندله

مقاوم ترین گلوله های آهنی هستند که از نرمه سنگ های آهنی با ترکیب مواد افزودنی مانند هیدروکسید کلسیم به دست می آید.

ابتدا به صورت خام است و پس از پخته شدن به آهن بسیار مقاومی تبدیل شده و به دو روش زغال سنگی و گازی  در کوره ها حرارت گرفته و تولید می شود.

تولید کننده آهن اسفنجی گندله بهترین و مقاوم ترین آهن اسفنجی گندله را تولید می کند.

تولید کننده آهن اسفنجی گندله

همه چیز درباره خصوصیات آهن اسفنجی

همه چیز درباره خصوصیات آهن اسفنجی گندله اولین ماده ‌ای است که به وسیله آن ماده خام تولید می‌ شود و در کوره هایی که برای تبدیل استفاده می شود حرارت می دهند.  این حرارت دارای ویژگی های مکانیکی، شیمیایی مناسبی است.

گلوله های تولید شده از سنگ آهن و مواد افزودنی و خام و پخته شده و سخت می شوند و بعد آهن را در کوره حرارت داده و تبدیل به آهن اسفنجی مقاوم می شود. روش تولید این آهن به این صورت است که برای تولید نرمه های آهن  را در دستگاه های گازی ریخته و به چرخش در می آورند تا گندله خام به دست آید.

وقتی که در حال تولید گندله هستند مقداری مواد مانند هیدروکسید کلسیم که چسبنده است را برای کیفیت بهتر ترکیب می کنند که باعث مقاومت و استحکام فوق ‌العاده ‌ای می شود و بعد برای پخت می فرستند تا آماده شود.  وقتی که مواد خام را به دستگاه منتقل می‌ کنند تا آسیاب شود بعد از اضافه کردن ترکیبات در کوره پخته و غبار آن را می‌ گیرند و بعد به وسیله آب خنک می کنند و بعد از آن برای سیستم های تصفیه آب و تولید کردن هوای فشرده منتقل می کنند.

در صنایع مختلف اولین چیزی که در تولید آهن اسفنجی نقش دارد سنگ های آهن است که به صورت نرمه سنگ وجود دارد. فروش آهن اسفنجی در این مرکز بسیار بالا است. این آهنگ با کیفیت فوق العاده تولید و آماده فروش شده است.

قیمت روز آهن اسفنجی گندله

قیمت روز آهن اسفنجی گندله چنان چه تمایل داشتید از قیمت آهن اسفنجی گندله مطلع شوید می توانید به سایت مورد نظر مراجعه کرده و اطلاعات کافی را به دست آورید. این آهن مستخکم ترین و مقاوم ترین آهنی است که می تواند در صنایع فولاد سازی کاربرد های زیادی داشته باشد. این آهن به دو روش گازی و زغال سنگی تولید می‌شود.

در کوره ها حرارت داده می ‌شود و آهن خام به آهن پخته تبدیل می شود و در این بین با ترکیب کردن ماده ای به نام هیدروکسید و تبدیل آهن محکم و قوی می شود که می تواند در صنعت فولاد سازی و صنایع دیگر کارایی داشته باشد. برای اطلاع بیشتر از این آهن فوق ‌العاده شما می توانید به این مرکز مراجعه کرده و به صورت اینترنتی اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما