تولید کنندگان آهن اسفنجی فولاد مبارکه

تولیدکنندگان آهن اسفنجی فولاد مبارکه با بهترین روش ها این نوع از محصول را می سازند. آنان سعی می کنند تا پرعیارترین نوع را آماده ارائه نمایند. در همین حال شاهد فروش آهن اسفنجی خام توسط شرکت تولیدی می باشیم که بیشتر به صورت گرد و همینطور نرمه عرضه می شوند. در هر حال، این چنین محصولاتی امروزه کاربرد زیادی دارند که در این نوشته مختصراً پیرامون آن صحبت می کنیم.

تولید کنندگان آهن اسفنجی فولاد مبارکه

آنچه باید از آهن اسفنجی خام بدانید

آنچه باید از آهن اسفنجی خام بدانید قرار است تا آنچه باید از آهن اسفنجی خام بدانید را در اینجا بیان کنیم. این نوع از محصول منبع با عیار بالا می باشد که جهت ساخت آهن و فولاد به شکل وافری به کار می رود. ماده مطرح بحث، به شکل مستقیم از احیای گندله یا همان سنگ آهن تولید می گردد.

البته روش های تولید آن فرق می کند که می توان به شیوه احیای مستقیم میدرکس، استفاده از زغال حرارتی و یا گاز طبیعی اشاره کرد. اما در مراحل احیای گندله، اکسیژن آن خارج گردیده و به شکل توپ های کروی مانند خالی در می آید. باید گفت که نام گذاری آن هم به دلیل داشتن حفره های گوناگون در ساختار ماده است.

به هر صورت، این ماده جایگزین خیلی خوبی برای ضایعات متفاوت آهن می باشد. در حقیقت می شود در کوره های القایی تقریباً 50 درصد آن را جایگزین قراضه کرد. قابل ذکر است که استفاده از آن مزایای دیگری هم دارد که در این جا‌ ذکر می نماییم:

  • از عیار بالایی برخوردار می باشد و همین موضوع سبب می شود تا کیفیت فلزی که از آن ساخته می گردد، بالا برود.
  • به عنوان عامل خنک کننده نیز در واحدها و کوره های اکسیژنی استفاده می نمایند.
  • دارای ناخالصی های زیادی که در آهن قراضه دیده می شود، نیست.
  • فسفر و گوگرد آن به شدت پایین است.

فروشندگان معتبر آهن اسفنجی فولاد مبارکه

فروشندگان معتبر آهن اسفنجی فولاد مبارکه در خصوص فروشنده معتبر آهن اسفنجی فولاد مبارکه باید توضیح داد که عرضه کننده نوع پرعیار را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. آنان را بیشتر تجار و یا کارخانه های بزرگ تولید فولاد تهیه می نمایند. به این ترتیب، به شکل عمده ای و با حجم های کلان به فروش می رسند.

در کل، اگر قصد خرید نوع درجه یک را دارید، قادر هستید تا به وسیله فروشنده این وب سایت نیز بهترین آهن اسفنجی را تهیه نمایید. به این شکل، در هزینه و وقت صرفه جویی نموده اید و همچنین خیلی راحت مرغوب ترین ماده را به دست می آورید.

جهت ارائه سفارش و یا آگاهی از نرخ های جدید، می شود با عرضه کننده از راه های مختلف به ویژه شماره های تلفن زیر، تماس برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما