تولید کنندگان نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان نرمه آهن اسفنجی عیار بالای می باشد ‌.نرمه آهن اسفنجی امروزه به صورت گسترده در صنایع استفاده می شود .این محصول تولید شده توسط تولید کنندگان نرمه آهن اسفنجی در مجموعه ما دارای عیار بالایی از آهن و جوابگوی نیاز صنایع می باشد .

تولید کنندگان نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

نکات مهم در انتخاب نرمه گندله آهن اسفنجی

نکات مهم در انتخاب نرمه گندله آهن اسفنجی

نرمه گندله آهن اسفنجی از گندله آهن یا همان سنگ آهن به دست می آید . روش تولید به این صورت است که گندله آهن را تحت عملیات احیای مستقیم یا بی واسطه ،قرار می دهند تا اکسیژن آن جدا گردد .در این روش ،عملیات ذوب ،انجام نمی گیرد.

نرمه گندله آهن اسفنجی از نظر شکل ظاهری به صورت قطعات گرد ریز است که سوراخ های ریزی روی آن قرار دارد . به دلیل وجود این سوراخ ها ظاهر آن مانند اسفنج است ،بنابراین به نام نرمه آهن اسفنجی ،معروف شده است .

نرمه های آهن اسفنجی تحت عملیات ریخته گری قرار می گیرند و محصولات مختلفی به این طریق تولید می شوند که یکی از آن ها میلگرد است که از آن عمدتا در ساختمان سازی و ساخت و ساز ،استفاده می شود .

بسیاری از کارخانه های تولید فولاد از آهن های نرمه اسفنجی به جای قراضه آهن آلات ،برای تولید فولاد استفاده می کنند .

نرمه های آهن اسفنجی دارای این مزیت هستند که به علت ظاهر ریز آن ها ،حمل و بسته بندی آسانی دارند.

و از مزایای دیگر استفاده از نرمه آهن اسفنجی این است که به علت این که در تولید نرمه گندله آهن اسفنجی از عملیات ذوب استفاده نمی شود در نتیجه از نظر زیست محیطی بهتر است و باعث می شود که محیط زیست ما کمتر آلوده گردد.

فروشگاه عرضه نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

فروشگاه عرضه نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

فروشگاه های مختلفی به عرضه نرمه آهن اسفنجی مشغول هستند که به صورت حضوری و یا اینترنتی ،خدمات رسانی به مشتریان را انجام می دهند.

نرمه آهن اسفنجی عرضه شده در شرکت ما دارای عیار بالای آهن می باشد که مورد استقبال مشتریان و خریداران محترم قرار گرفته است . امروزه در کشورمان استفاده از نرمه آهن اسفنجی عیار بالا ،در صنعت گسترش زیادی پیدا کرده است . شرکت ما با تولید این محصول امیدوار است که قدمی در صنعت و آبادانی کشور عزیزمان ایران برداشته باشد .

برای خرید این محصول با کیفیت و مرغوب می توانید سایت ما را دنبال کرده ،انواع نرمه آهن اسفنجی با عیار بالا را مشاهده کرده و مشخصات آن ها را مقایسه کرده و ثبت سفارش خرید خود را انجام دهند.

به مشتریان و خریداران محترم این تضمین داده می شود که بهترین و با کیفیت ترین نرمه آهن اسفنجی را با عیار بالا و قیمت مناسب و اقتصادی خریداری می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما