خرید آسان لجن آهن اسفنجی 6 میلیمتر

 لجن و نرمه حاصل از فرآیند تولید آهن اسفنجی، متریال مهمی است که در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این محصول در قطعات 6 میلیمتری به منظور تامین نیاز صنایعی چون خودروسازی و فولاد عرضه می گردد. خرید آسان و عمده لجن آهن اسفنجی 6 میلیمتر، از طریق سامانه فروش مستقیم فراهم شده است و این مرکز پخش، انواع لجن آهن اسفنجی و کنسانتره آهن اسفنجی را با کیفیت بالا عرضه می‌کند.

خرید آسان لجن آهن اسفنجی 6 میلیمتر

شناخت بهتر لجن آهن اسفنجی صنعتی

شناخت بهتر لجن آهن اسفنجی صنعتی

برای شناخت بهتر لجن آهن اسفنجی صنعتی می‌توان مقالات منتشر شده در ژورنال‌های معتبر علمی و کتاب‌های نگاشته شده پیرامون انواع فولاد و آهن را مطالعه نمود. لجن آهن اسفنجی ماده ای است که به صورت پودر، خرده آهن و قطعات کوچک آهن اسفنجی در بازار مواد اولیه صنعتی وجود دارد.

این محصول که ریز دانه است در فرآیند تولید آهن اسفنجی بر جای می‌مانند و پس از جمع آوری برای استفاده در صنایع عرضه و به فروش می‌رسند. لجن آهن صنعتی، علاوه بر کاربرد در صنعت تولید فولاد، در صنایع دیگری مانند صنعت تولید لوازم یدکی خودرو نیز کاربرد دارد.

بسته به درصد آهن موجود در نرمه آهن و سایر ترکیبات مانند درصد کربن و گوگرد، نرمه و لجن آهن اسفنجی دارای کیفیت متغیر است. فرآوری لجن آهن اسفنجی و استفاده از آن در صنایع مختلف موجب می‌گردد علاوه بر کاهش استفاده از ضایعات آهن، هزینه‌های اولیه شرکت‌های تولیدی کاهش چشمگیری داشته باشد.

به علاوه در صنایعی چون ریخته گری و لوازم جانبی خودرو استفاده از نرمه و لجن آهن اسفنجی، منجر به کاهش واردات مواد اولیه می‌گردد و تا حدود زیادی هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و موجب جلوگیری از اتلاف سرمایه در واحدهای تولید آهن اسفنجی می‌شود.

فروش استثنائی لجن آهن اسفنجی 6 میلیمتر

فروش استثنائی لجن آهن اسفنجی 6 میلیمتر

فروش لجن آهن اسفنجی 6 میلیمتر به منظور نیاز صنایع و به صورت عمده توسط مراکز مختلفی صورت می‌پذیرد. علاوه بر نمایندگی واحدهای فرآوری و تولید انواع نرمه و لجن آهن اسفنجی، مرکز عرضه و فروش مستقیم فرآورده های سنگ آهن این محصول را با کیفیت بالا ارائه می‎کنند.

از آنجا که لجن آهن اسفنجی به عنوان ماده اولیه در صنایع کاربرد دارد خرید این متریال در حجم و تناژ بالا صورت می‌پذیرد. سامانه فروش غیر حضوری با عرضه عمده و ارسال محموله‌های خریداری شده به تمامی نقاط کشور، شرایط خرید آسان نرمه آهن را برای صنایع فراهم نموده است.

قیمت نرمه آهن اسفنجی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌گردد و مراکز فروش تاثیر مستقیمی در قیمت آهن اسفنجی و لجن آهن دارند. مراکز عرضه مستقیم به دلیل عدم وجود دلالان در پروسه تجارت آهن و فرآورده های جانبی آن، این محصولات را با بهترین کیفیت و با نرخ استاندارد ارائه می‌نمایند و در کاهش هزینه مواد اولیه موثر هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما