خرید انواع ناودانی شیروانی از فروشنده معتبر تهران

ناودانی شیروانی، مقطع U شکلی است که به دو روش پرسی و فابریک تولید می شود. خرید انواع ناودانی شیروانی از فروشنده معتبر در تهران، قم، تبریز و اصفهان، به دو شیوه حضوری و غیرحضوری، ممکن شده است. شرکت های بازرگانی معتبر، ناودانی درجه یک را برای فروش در بازار دیگر کشورها انتخاب کرده و با تجاربی که در گام به گام صادرات فرا گرفته اند، به تجارت پرسودی در این حوزه می پردازند.

خرید انواع ناودانی شیروانی از فروشنده معتبر تهران

توصیه هایی برای انتخاب بهترین ناودانی

توصیه هایی برای انتخاب بهترین ناودانی ناودانی یکی از انواع پرکاربرد پروفیل های فولادی است. این محصول دارای مقطع باز بوده و در موارد ساختمانی و صنعتی، به کار گرفته می شود. هرچند که فرم اصلی اغلب ناودانی ها، U شکل است، اما در برخی مدل ها به شکل C هم تولید می شوند. روش ساخت ناودانی در کارخانه است که نوع کاربرد و مشخصات مکانیکی آن را تعیین می کند.

برای انتخاب بهترین ناودانی، باید نکاتی را مد نظر قرار داد:

  • جنس: ناودانی می تواند از سه جنس متفاوت شامل گالوانیزه، استنلس استیل و آلومینیومی تولید شود. نوع گالوانیزه دارای استحکام بالاتری بوده و در ساختمان سازی، سازه های دریایی و امثال آن کاربرد خواهد داشت. نوع اسنلس استیل، برای محیط های اسیدی و مرطوب مناسب می باشد و ناودانی آلومینیومی در ساخت شیروانی، در و پنجره و مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شکل ظاهری: ناودانی در دو شکل ساده و مشبک تولید می شود. نوع مشبک سبک تر است و موارد استفاده محدودتری دارد.
  • وزن: دو نوع ناودانی سبک و سنگین در بازار وجود دارد. از نمونه سبک برای ساخت شیروانی استفاده خواهد شد.
  • دوام: ناودانی باید به نحوی ساخته شود که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و در آب و هوای مختلف، شرایط مرطوب و دچار آسیب و یا اکسیداسیون، نشود.
  • استاندراد بودن: هر کدام از مدل های ناودانی، ملزم به رعایت استانداردهای ملی در زمینه ایمنی و کیفیت هستند. فقط محصولات با نشان استاندارد را خریداری کنید.

تولید عمده ناودانی شیروانی با بهترین کیفیت

تولید عمده ناودانی شیروانی با بهترین کیفیت  تولید عمده ناودانی شیروانی با بهترین کیفیت، توسط کارخانه های مطرح کشورمان انجام می گیرد. تولیدات این کارخانه ها، از کیفیت و سطح استاندارد بالایی، برخوردار هستند. این تولیدات، مورد توجه مشتریان خارجی قرار گرفته و هم اکنون حجم قابل توجهی از ناودانی تولید شده در کشور، راهی بخش صادرات می شوند. قیمت گذاری ناودانی، براساس فاکتورهای مختلفی انجام می گیرد.

کیفیت، شرکت سازنده، جنس، وزن، شکل، اندازه، سطح استاندارد و از ملاک های اساسی برای تعیین قیمت ناودانی هستند. خرید انواع ناودانی شیروانی از فروشنده معتبر، کمک می کند تا محصولی درجه یک، با قیمتی ارزان به دست مشتری برسد. سفارش محصول می توان به شیوه اینترنیت صورت بگیرد تا در فرآیند ثبت سفارش، آماده سازی و ارسال محصول به دست مشتری، سرعت عمل بالاتری وجود داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما