خرید عمده بریکت سرد آهن اسفنجی

آهن فلزی است که در پوسته زمین به طور کلی به شکل اکسیدهای آهن یافت می شود. صنعت آهن و فولاد متالورژی آهن است و اساساً شامل فرایند تبدیل مواد اولیه سنگ آهن به فولاد است، یعنی به یک آلیاژ فلزی ساخته شده از آهن و نسبتاً کمی از مواد دیگر تولید گردد. بریکت سرد آهن اسفنجی یکی از محصولات جانبی است که در این فرایند به دست می آید. شما می توانید این محصول را به صورت عمده از ما خریداری نمایید. 

خرید عمده بریکت سرد آهن اسفنجی

خصوصیات ویژه بریکت سرد آهن اسفنجی

خصوصیات ویژه بریکت سرد آهن اسفنجی صنعت آهن و فولاد یکی از صنایعی است که استفاده گسترده ای از فناوری بریکت سازی دارد ، بنابراین کاربردهای آن شامل بریکت زغال سنگ ، بریکت کک و بریکت آهن اسفنجی است. بریکت آهن در بسیاری از واحدهای تولیدی فولاد در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند ساخت بریکت آهن اسفنجی با توجه به دمای صفحه اسفنجی که وارد دستگاه بریکت می شود ، به گروه های بریکت گرم و سرد تقسیم می شود. 

 خاصیت ذاتی آهن اسفنجی مانند سطح خاص خاص سطح آن ، مقاومت کم در برابر اکسیداسیون و سایش و همچنین خواص مکانیکی ضعیف باعث شده است که روند نگهداری و انتقال این محصول همیشه همراه با خطرات و چالش ها باشد. آنچه سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) قوانین سختگیرانه ای در مورد آن دارد. به همین دلیل ، ذخیره و حمل اسفنج های آهن گران و پرخطر است.  

امروزه ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسفنج آهن در جهان شناخته می شود. بنابراین ، با شناخت مشکل عدم تعادل در ظرفیت تولید در مقاطع مختلف سال بازارهای جهانی آهن اسفنجی ، محصولات بریکت. آهن و کربن سرد (CBIC) را به عنوان کالای جدیدی در صنعت آهن اسفنجی اختراع کرد.
CBIC محصولی است که در فرآیند بریکت از آهن اسفنج سرد ساخته شده است و به دلیل خاصیت ذاتی آن از جمله چگالی بالا و استحکام مکانیکی و پایداری شیمیایی قابل قبول ، به عنوان کالایی شناخته می شود که می تواند در صنعت ذخیره و حمل و استفاده های زیادی از آن شود.  

پخش مستقیم انواع بریکت سرد آهن اسفنجی

پخش مستقیم انواع بریکت سرد آهن اسفنجی مجموعه ما اقدام به پخش بریکت آهن اسفنجی به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است. در کنار این موضوع ما دست به ایجاد یک مرکز خرید عمده و غیر حضوری برای انواع بریکت سرد آهن اسفنجی زده ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات عرضه شده در این مرزک و مجموعه تولیدی ما، استعلام قیمت بریکت سرد آهن، دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان و ثبت سفارش و خرید بریکت سرد اسفنجی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما