خرید مستقیم آهن اسفنجی میانه

آهن اسفنجی میانه به عنوان یکی از محصولات مهم و استراتژیک در این منطقه بوده که مورد استفاده بسیاری از صنایع داخلی و خارجی می باشد.

شما می توانید برای خرید مستقیم آهن اسفنجی میانه به سادگی و بدون هیج دردسری تنها از طریق همین سایت اقدام نمایید.

خرید مستقیم آهن اسفنجی میانه

شاخصه های بارز آهن اسفنجی کنسانتره

شاخصه های بارز آهن اسفنجی کنسانتره

آذربایجان شرقی و خوزستان و اصفهان  از استان هایی هستند که دارای معدن سنگ اهن بوده و به تناسب ان نیز دارای کارخانه های ذوب آهن می باشد.

معدن سنگ آهن اصفهان با همکاری فولاد اصفهان سالانه میزان زیادی از تولیدات خود را به کشورهای اروپایی ارسال کرده و از این طریق تا حد زیادی ارز اوری برای کشور خواهند داشت. در واقع آهن اسفنجی کنسانتره در کارخانه  شکل داده شده و به انواع فولاد تبدیل شده که مورد استفاده صنایع گوناگون قرار خواهد گرفت.

با استخراج سنگ آهن خام از پوسته زمین و تفکیک ناخالصی‌ها، پودر تیره رنگ نقره ای – قهوه ای آهن به حاصل می‌شود. این عنصر به راحتی اکسیده می‌شود و به تنهایی خیلی محکم نیست و برای افزایش استحکام آن جهت به‌کارگیری در بخش‌هایی چون ساختمان سازی، آلیاژ آن با استفاده از عناصر بسیاری تهیه می‌شود. این عناصر متفاوت هستند و متداول‌ترین آن‌ها نیکل و کروم است.

سنگ آهن جایگزین مستقیمی ندارد ولی مصرف‌کننده اصلی آن یعنی فولاد جایگزین‌هایی دارد. از جمله رقابت بالایی با فلزهای دیگری چون آلومینیوم دارد که استفاده آن در صنایعی چون خودروسازی رو به افزایش است.

همچنین در تولید، کانتینر، پلاستیک و شیشه جایگزین‌هایی برای فولاد هستند. از دید دیگر، فلزهایی چون آلومینیوم برای تولید نیازمند درصد زیادی مصرف برق هستند در نتیجه مصرف فولاد رایج تر است.

حجم محدودی از آهن قراضه مجدداً بازیافت می‌شود ولی بازیافت فولاد از هر فلز دیگری بیشتر است. گرچه از بازیافت قراضه، فولاد نیز تولید می‌شود ولی حجم کلی آن در حال حاضر کافی نمی‌باشد.

به صورت کلی می توان گفت معادن سنگ آهن در کشور زیاد نیستند. در اینجا سعی شده تا به معرفی انواع سنگ آهن در کشور پرداخته شود.

  • معدن سنگ آهن اصفهان- کاشان
  • معدن سنگ اهن اراک ملایر
  • معدن سنگ آهن گرمان- یزد
  • معدن سنگ آهن خراسان
  • معدن سنگ اهن تهران- قم- قزوین
  • معدن سنگ اهن خلیج فارس

این معادن میزان زیادی از سنگ آهن را تولید کرده که بخش از ان برای استفاده در داخل کشور در صنایع مختلف مورد مصرف بوده و بخش از ان نیز به سایر کشورها صادر خواهد شد.

قیمت انواع آهن اسفنجی میانه

قیمت انواع آهن اسفنجی میانه

قیمت آهن اسفنجی میانه به عوامل متعددی مربوط می شود. برای مثال وزن آهن یکی از فاکتورهایی اساسی در تعیین قیمت آن می باشد. از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت آهن می توان به قیمت این محصول در بازیهای جهتی و نوسانات بازار ارز اشاره کرد‌.

به بیان دیگر با افزایش قیمت دلار نرخ این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با این وجود فروشنده اصلی این محصول سعی کرده تا با کاهش قیمت آن مشتریان بیشتری جذب کرده و به فکر سود بیشتر در بلند مدت باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما