خرید ویژه آهن اسفنجی نی ریز

بهترین نوع آهن، آهن اسفنجی نی ریز است. این آهن مقاومت بسیار بالایی دارد.  تولید این آهن به صورت جامد است. شکل این آهن دایره‌ ای و شبیه به اسفنج می باشد. این نوع آهن کیفیتی کاملاً یک دست دارد. از آهن اسفنجی به جای ضایعات آهن استفاده می کنند و در صنایع آهن و فولاد به کار می رود. خرید ویژه آهن اسفنجی نی ریز در این مرکز صورت می گیرد.

خرید ویژه آهن اسفنجی نی ریز

اطلاعاتی درباره آهن اسفنجی کنسانتره

اطلاعاتی درباره آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی محصولی است که از جنس فلز بوده و نوعی سنگ آهن است که به صورت جامد تولید می شود. شکل ظاهری این آهن به شکل قطعه های دایره ای است و شبیه به اسفنج است که به وسیله آنها شمش هایی که فولادی هستند در کوره ی الکتریکی تاثیرات مثبتی می‌ گذارند و باعث می‌ شوند بهره وری و مصرف انرژی و شرایط مکانیکی شمشاد ها بهتر شود. آهن اسفنجی به دو روش گاز و زغال تبدیل به فلز آهن می شود. از آهن اسفنجی به جای ضایعات آهنی استفاده می کنند و با استفاده از این ماده اندازه زیادی از مواد اولیه آن را برای ذوب در واحدهای فولاد سازی به  جای استفاده کردن از ضایعات به کار می‌برند.

آهن اسفنجی کنستانتره بهترین و مقاوم ترین آهنی است که می تواند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد. به خاطر مقاومت بالای آن درجه بالایی از فلز کاری روی آن انجام می شود. این نوع آهن به شکل کروی بوده و شباهت زیادی به اسفنج دارد. از آهن اسفنجی برای کودهای شوینده و موادهای شوینده و بهداشتی استفاده می شود.

بیشتر آهن ها را با این نوع آهن اسفنجی درست می کنند. این نوع آهن بهترین آهن یک دست محسوب می شود که مقدار گوگرد و فسفر در آن کمتر یافت می شود و بهترین فولاد ها با آن ساخته می شود. آهن اسفنجی کنسانتره بهترین آهن تولید سده در این مرکز می باشد.

مرکز فروش انواع آهن اسفنجی نی ریز

مرکز فروش انواع آهن اسفنجی نی ریز انواع آهن اسفنجی نی ریز در این مرکز به فروش می رسد. این نوع آهن از جنس فلز می باشد که نوعی سنگ آهن محسوب می‌شود و به صورت جامد است. از آهن اسفنجی به جای ضایعات آهنی استفاده می کنند و با استفاده از این ماده اندازه زیادی از مواد اولیه را برای ذوب فولاد سازی به کار می برند. ما در اینجا فروش آهن اسفنجی را که دارای کیفیت بسیار بالایی است انجام می دهیم.

این نوع آهن از مقاومت بالایی برخوردار است بنابراین می‌توان درجه بالایی از فلز کاری را روی آن انجام داد. کیفیت این نوع آهن یکنواخت و یک دست می باشد و اندازه گوگرد و فسفر خیلی کم است. از این رو آهن اسفنجی برای تهیه فولاد استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما