خرید ویژه نرمه آهن اسفنجی عمده

متالورژیست ها استفاده از فن آوری های تولید آهن با کاهش مستقیم (به اختصار LPV) به صورت گلوله های متالیزه (DRI) یا آهن بریکت داغ (HBI) را یکی از جهات امیدوارکننده برای توسعه صنعت می دانند. در سالهای اخیر ، متالورژی گامی بزرگ در جهت پیشرفت فناوریها و همچنین افزایش حجم محصولات برداشته است. نتیجه این پیشرفت ها نرمه آهن اسفنجی کنسانتره است. برای خرید ویژه نرمه آهن اسفنجی عمده با ما تماس بگیرید.

خرید ویژه نرمه آهن اسفنجی عمده

اطلاعاتی درباره نرمه آهن اسفنجی کنسانتره

اطلاعاتی درباره نرمه آهن اسفنجی کنسانتره فرآیندهای بدست آوردن آهن اسفنجی در دمای متوسط ​​با استفاده از یک احیا کننده گازی یا جامد در واحدهای مختلف انجام می شود: شافت ، لوله ، تونل ، صدا خفه کن ، کوره های گرمایش برقی ، رله های دسته ای ، دستگاه های نقاله ، راکتورهای بستر سیال و غیره. گاهی اوقات این واحدها به مجتمع هایی که در آنها اغلب با کوره برقی (کوره بلند یا قوس الکتریکی) ترکیب می شوند تا فلز مایع (چدن و ​​فولاد) بدست آورند. اغلب اوقات ، آهن اسفنجی به عنوان افزودنی با خلوص بالا به ضایعات فولاد استفاده می شود. پایدارترین تقاضا برای آهن اسفنجی در کشورهایی با ظرفیت ناکافی کوره بلند و منابع فولادی قراضه مشاهده می شود.

فرآیندهای اصلی مورد استفاده در کارخانه های تحت بهره برداری ، در دست ساخت و طراحی برای تولید آهن اسفنجی ، فرایندهایی است که با استفاده از کوره های شافت و رسترهای دسته ای استفاده می شود. فرآیندهای استفاده از کوره های دوار و یک عامل کاهش دهنده جامد ، کاربردهای صنعتی دارند ، عمدتا در پردازش زباله های متالورژی – گرد و غبار و لجن ، که حاوی ناخالصی های روی ، سرب و غیره است ، و همچنین سنگ معدن های پیچیده آهن (غنی از تیتانیوم ، کروم ، نیکل ، منگنز و غیره). .) ، مناسب برای استفاده در کوره های بلند نیست. فرآیندهای موجود در بستر سیال به دلیل تعدادی از ویژگی های خاص (نیازهای شدید برای توزیع اندازه ذرات ، محدودیت های پویای گاز در مورد وجود بستر سیال ، شرایط دما و غیره) از گسترش کمتری برخوردار شده اند.

فرآیندهای متالیزاسیون در کوره های شافت از بسیاری جهات شبیه فرآیندهای رخ داده در شافت کوره بلند در دمای متوسط ​​است. با این حال ، تفاوت های قابل توجهی نیز وجود دارد: هیچ کک در کوره شافت وجود ندارد. هیدروژن نقش مهمی در کاهش اکسیدهای آهن دارد. کاهش گاز تنها منبع حرارتی است که تمام نیازهای حرارتی فرآیند را تأمین می کند.

مرکز فروش نرمه آهن اسفنجی عمده

مرکز فروش نرمه آهن اسفنجی عمده  این ماده هم در صنعت و هم در زمینه های مربوط به استفاده از فناوری های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ما مرکز فروش نرمه آهن اسفنجی عمده می باشد. اگر به دنبال تولید یک محصول فوق العاده هستید به شما پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر این ماده را ثبت سفارش نمایید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما