شرکت عرضه بریکت سرد آهن

بریکت های قالب سردیکی از عناصر جانبی است که در فرآینده های مختلف صنعتی که اهن، فولاد و یا ذغال سنگ کاربرد دارد استفاده می شود و نیمه عمر مواد اولیه را بالا می برد و استفاده از مواد دیگر را محدود می کند و از این رو از ناخالصی کمتری استفاده خواهد شد.

استفاده از قالب سرد از گونه های پرکاربرد در صنعت است که شما می توانید آن را از شرکت عرضه بریکت سرد آهن به صورت مستقیم تهیه کنید.

شرکت عرضه بریکت سرد آهن

بریکت سرد آهن چه کاربردی دارد؟

بریکت سرد آهن چه کاربردی دارد؟ زمانی که مذاب و آهن کلوخه ای با درصد خلوص های متفاوت در کارخانه ها جداسازی می شود و به صورت شمشه و قطعات با قطر و وزن بالا تولید می شود پس از وارد شدن به چرخه ی تولید و ایجاد محصول، آهن هایی در طی این فرآیند باقی می ماند که درصد خلوص مواد اولیه را دارا می باشد و آن را به صورت بریکت سرد آهن در آورده و قالب ریزی می کنند.

از آنجا که متوسط عمر بریکت بالا می باشد و به خوبی در طی فرآیند های مختلف ذوب، آلیاژ سازی، حالت گیری و … شکل می گیرد و متوسط عمر مواد اولیه را بالا برده و نیاز به استفاده از کاتالیزورهای گران قیمت را محدود می کند پس صرف اقتصادی بالایی را برای کارخانه استفاده کننده دارد که شکل، سایز بریکت ها بنا به نوع استفاده متغییر می باشد اما مورفولوژی یکسانی را دارند.

بریکت ها را می توان برای انواع فرآیندهای اکسیداسون و احیا که در طی فرآیند تبدیل هایی که در ذغال سنگ و یا فولاد رخ می دهد استفاده کرد و این بریکت ها را به عنوان محدود کننده در جریان واکنش هایی که در طی تداخل استفاده می شود به کار می برند و باعث می شود که فرآورده ای که در این‌ جریان تولید می شود دارای راندمان بالاتری باشد‌.

بسیاری از شرکت های تولیدی برای افزایش عملکرد محصولی که تولید می کنند و در عین حال کاهش استفاده از مواد که خلوص را پایین می برند اما استفاده از بریکت به دلیل بافتی که در حین فرآیند ذوب ایجاد می شود کمک می کند که تولید راحت انجام شود و به راحتی به چرخه ی متالوژی محصولات بازگردد

تولید کننده بهترین بریکت سرد آهن

تولید کننده بهترین بریکت سرد آهن تولید کننده بریکت آهن از جمله موادی است که بسیاری از خط تولید های وابسته به آهن و فولاد را تغدیه می کند و شما می توانید برای تهیه بهترین نوع این محصول آن را از مرکز عرضه بریکت آهن بخواهید.

ما تولید کننده بهترین بریکت سرد مناسب برای انواع فرآیندهای تولید هستیم که شما می توانید برای تهیه محصولات با ما ارتباط بگیرید‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما