شرکت نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

شرکت نرمه آهن اسفنجی عیار بالا، با توجه به ظرفیت هایی که در بازار مبنی بر خرید و فروش انواع نرمه آهن اسفنجی وجود دارد، محصولات خود را با کیفیت بالایی به بازار ارائه نموده است. این شرکت، انواع آهن اسفنجی عمده را با قیمت های بسیار خوبی به بازار رسانده و فضایی را ایجاد می کند که خرید و فروش انواع نرمه آهن، به آسانترین شکل ممکن انجام بپذیرد. این شرکت به صورت اینترنتی در این حوزه فعالیت داشته و توانسته دسترسی به خرید این محصول را از شهرها و استان های مختلف ایجاد نماید.

شرکت نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

درباره نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

درباره نرمه آهن اسفنجی عیار بالا آهن اسفنجی، از فرایند احیای مستقیم گندله هایی به دست می آید که در این عملیات، بدون ذوب کردن سنگ آهن، اکسیژن خود را از دست می دهند. سنگ آهنی که در این پروسه ذوب می شود، دارای عیار 67 درصد بوده که پس از احیا، آنچه به دست می آید، با میزان خلوص بالاتر از 90 درصد می باشد.
در کارخانه هایی که به این منظور در شهرها و استان های مختلف از کشورمان فعالیت دارند، ریخته گری انجام شده و آهن اسفنجی در آنجا به سه شکل بیلت، اسلب و میلگرد درمی آید.

آهن اسفنجی اگر در زمان تولید به صورت فشرده شکل بگیرد، بریکت به دست می آید که به دو دسته بریکت سرد یا نرمه و بریکت گرم تقسیم خواهد شد.
نرمه آهن اسفنجی با عیار بالا، زمانی به دست می آید که مواد ورودی در دمای محیط وارد ماشین بریکت زنی می شود. نمونه های عیاربالا از نرمه آهن اسفنجی، در صنعت فولاد و آهن، کاربرد مشخصی داشته و یا در تولید برخی از مواد شیمیایی و مواد معدنی به کار می رود.

شایان ذکر است که در فرایند تولید نرمه آهن اسفنجی، از تکنولوژی بریکت سازی سرد به صورت ویژه استفاده شده و مواد به دست آمده پس از ذخیره سازی به واحدهای تولید فولاد تحویل داده شده یا برای صادرات در نظر گرفته می شود.

قیمت نرمه آهن اسفنجی عیار بالا عمده

قیمت نرمه آهن اسفنجی عیار بالا عمده نرمه آهن اسفنجی با عیار بالا، بهترین جایگزین برای ضایعات آهن است که مشکلات زیست محیطی آن هم چندان بالا نیست. در نتیجه واحدهای تولید فولاد در کشورما به صورت گسترده به استفاده از آن نیازمند هستند.

بسیاری از واحدهایی که به خرید و استفاده از نرمه آهن نیازمند هستند، معمولاً ترجیح می دهند آن را به صورت عمده به دست آورند. چرا که تنها در این صورت است که می توان قیمت های پایینی را برای آن انتظار داشته و خرید به صرفه ای را تجربه کرد.
قیمت نرمه آهن اسفنجی عیار بالا عمده، طبیعتاً مناسب و کمتر از حد معمول خواهد بود. این قیمت ها، به عیار نرمه آهن، کیفیت آن و نوسانات بازار هم بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما