صادرات انواع سیم مفتول درجه یک به عراق

در سال های اخیر، مراکز مختلفی در داخل کشور اقدام به تولید و عرضه سیم مفتول درجه یک کرده اند. ایران، یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول در خاورمیانه می باشد. مجموعه ما، با صادرات سیم مفتول به عراق سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته است. رنج قیمت این سیم، در بازار بسیار متفاوت می باشد. مجموعه ما، همواره با نازل ترین قیمت سیم مفتول درجه یک و مرغوب را به فروش می رساند.صادرات انواع سیم مفتول درجه یک به عراق

مختصری درباره فرایند صادرات سیم مفتول

مختصری درباره فرایند صادرات سیم مفتول در ادامه، شما را با فرایند صادرات سیم مفتول بیشتر آشنا می کنیم. طبق آخرین بررسی ها، صادرات این محصول در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته است. کشورهای همسایه، از خریداران اصلی این سیم هستند و همه ساله این کالا را به صورت انبوه از ایران خریداری می کنند. سیم مفتول ایرانی، از متریال مرغوبی تولید شده است و حتی قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارد.

مراکز تولید داخلی تمامی نکات مهمی را که در کیفیت این محصول دخیل هستند، را همیشه به دقت رعایت می کنند. سیم مفتول ایرانی، مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است. تعداد مراکز تولید این محصول، در کشورهای همسایه بسیار کم می باشد. پخش کنندگان اصلی، با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی می توانند جزء صادر کنندگان برتر این سیم در جهان باشند. یکی از مواردی مهمی که همیشه مشتریان خارجی به آن اهمیت می دهند، تحویل سریع سفارشات است.

شرکت ما، مرجع فروش سیم مفتول درجه یک است. اگر شما مشتری عزیز ساکن کشور دیگری هستید و قصد خرید این محصول را از مجموعه ما دارید. باید با واحد فروش تماس بگیرید، همکاران ما در این بخش در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات شما را ثبت خواهند کرد. سفارشات شما را در هر کجای ایران که باشید، در اسرع وقت به دستتان می رسانیم. شرکت ما هزینه های جانبی را تا سر حد زیادی کاهش داده است، تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند.

ارسال مستقیم سیم مفتول صادراتی به عراق

ارسال مستقیم سیم مفتول صادراتی به عراق شرکت ما، سیم مفتول صادراتی را به صورت مستقیم به عراق صادر می کند. به راحتی سفارشات عمده شما مشتریان عزیز، را نیز می توانیم تامین کنیم و در حال فعالیت هستیم، تا محصولاتمان هیچ گونه کم و کاستی نداشته باشند. مجموعه ما، تمامی واسطه ها و دلالان را حذف کرده است. سیم سقف و سیم مفتول سنگین را با قیمت باورنکردنی به فروش می رسانیم.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا انتقاد و پیشنهاد، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. شما مشتریان عزیز، به راحتی به صورت غیر حضوری از طریق سایت این محصول را می توانید خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما