صادرات انواع کنسانتره آهن درجه یک به کشورهای همسایه

کنسانتره آهن یکی از فرآورده هایی است که از سنگ آهن تولید می شود و دارای کاربرد های بسیاری در صنایع تولیدات فلزی و فولاد می باشد. این مجموعه عرضه کننده بی واسطه این محصول می باشد و کنسانتره آهن صادرات قابل توجهی به سایر کشور ها نیز دارد و این مجموعه با مناسب ترین قیمت این محصول را ارائه نموده است.

صادرات انواع کنسانتره آهن درجه یک به کشورهای همسایه

استانداردهای تولید کنسانتره آهن درجه یک

استانداردهای تولید کنسانتره آهن درجه یک کنسانتره آهن یکی از محصولات جانبی است که از استحصال سنگ های آهن تولید می شود و به لحاظ ویژگی های ظاهری داری شکلی پودری و رنگی سیاه است. این محصول یکی از پر کاربرد ترین عناصر در تولید فولاد محسوب می گردد و جهت مقاصد دیگری همچون افزایش میزان عیار سنگ آهن دارای کاربرد است.

برای تولید کنسانتره آهن درجه یک استاندارد هایی وجود دارند که از جمله آن می توان به خلوص بالای کنسانتره اشاره داشت، به بیان دیگر کنسانتره تولید شده باید کاملا خالص باشد و هیچ گونه مواد مضر اضافی در آن موجود نباشد، کنسانتره آهن نوعی ترکیب از خانواده کانی هایی همچون هماتیت ها و منیتیت ها است که میزان و درصد وجود عناصری همچون فسفر در آن باید مطابق اصول و استاندارد های تولید کنسانتره تعیین گردد.

طبق اصول استاندارد تولید کنسانتره آهن میزان وجود فسفر در کنسانتره باید با نرخ ۰/۰۵۲ برابر باشد و میزان آهن موجود در آن نیز باید در حدود ۶۹/۱۴ باشد. طبق اصول استاندارد بیان شده باید عملیات فرآوری کنسانتره آهن و میزان وجود برخی از عناصر در آن تعیین شده باشد.

کنسانتره آهن با توجه به ویژگی هایی که دارا است که از جمله آن می توان به خلوص بالا آن اشاره داشت، دارای کاربرد های زیادی در صنایع فلزی می باشد و به عنوان اساسی ترین ماده اولیه برای تولید فولاد و افزایش درجه کیفی آهن تولید شده دارای موارد استفاده می باشد.

مرکز خرید کنسانتره آهن باکیفیت در استان یزد

مرکز خرید کنسانتره آهن باکیفیت در استان یزد این مرکز معتبر خرید کنسانتره آهن با کیفیت در استان یزد، اقدام به عرضه این محصول با بهترین کیفیت به قیمت ارزان نموده است. برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری به شعبات فروش ما مراجعه نمایید و در صورت نداشتن شرایط خرید حضوری می توانید سفارش خرید خود را در این سامانه که یک وب سایت معتبر است ثبت نمایید.

بعد از ثبت سفارش خرید در سامانه، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را در زمینه خرید مقرون به صرفه و با کیفیت این محصول به شما ارائه خواهند نمود. امکان فروش و ارسال کنسانتره آهن با بهترین کیفیت و درجه خلوص بالا به سراسر نقاط کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما