صادرات نرمه آهن اسفنجی درجه یک

نرمه آهن اسفنجی یکی از مهم‌ترین مواد اولیه است که در صنعت فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این متریال در صنایع مختلفی مانند تولید مواد شوینده نیز کاربرد دارد. از آنجا که ایران یکی از برترین تولیدکنندگان نرمه آهن اسفنجی است، صادرات نرمه آهن اسفنجی درجه یک در کشور ما توسط مراکز مختلفی صورت می‌پذیرد و بهترین انواع نرمه آهن اسفنجی از گمرکات قانونی کشور به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

صادرات نرمه آهن اسفنجی درجه یک

5 ویژگی نرمه آهن اسفنجی درجه یک

5 ویژگی نرمه آهن اسفنجی درجه یک

نرمه آهن اسفنجی که با نامهای دیگری مانند گندله نیز در صنعت شناخته می‌شود از جمله مهمترین ترکیباتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تولید آهن اسفنجی از روشهای مختلفی استفاده می‌شود که در کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار است

۵ ویژگی نرمه آهن اسفنجی درجه یک و مرغوب در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد:

  1. اولین ویژگی های نرمه آهن ممتاز صادراتی این است که این محصول دارای میزان بسیار بالایی از عنصر آهن است و دارای درجه خلوص بالایی است، به این معنا که گندله آهن مرغوب فاقد ترکیبات ناخالص است.
  2. نرمه آهن اسفنجی با کیفیت فاقد دارای کمترین میزان فسفر است. هر چه که فسفر و گوگرد موجود در نرمه آهن کمتر باشد از مرغوبیت بالاتری برخوردار است.
  3. نرمه آهن اسفنجی درجه عالی و با کیفیت فاقد عناصر مضر برای محیط زیست و انسان است. این عناصر شامل عناصر سمی مانند سرب و قلع است و نرمه آهن مرغوب این عناصر را در ترکیبات خود ندارد.
  4. برای شناسایی گندله آهن اسفنجی ممتاز توجه به ظاهر آن نیز مهم است. نرمه مرغوب آهن اسفنجی، دارای ساختار منظم و یکدست است.
  5. همچنین چگالی آهن اسفنجی مرغوب نسبت به سایر انواع نرمه آهن اسفنجی بیشتر است.

فروش نرمه آهن اسفنجی درجه یک صادراتی

فروش نرمه آهن اسفنجی درجه یک صادراتی

از آنجا که آهن اسفنجی به عنوان یکی از مهم‌ترین متریال و مواد اولیه مورد استفاده در صنایع گوناگون مانند صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت تولید کودهای شیمیایی، صنعت تولید مواد معدنی و همچنین صنعت فولاد شناخته می‌شود، خرید و فروش و تجارت این محصول بسیار رواج دارد.

فروش نرمه آهن اسفنجی صادراتی ایران علاوه بر نمایندگی رسمی واحدهای تولیدکننده، برعهده شرکت پخش و فروش مستقیم انواع آهن اسفنجی است. این شرکت ضمن ارائه بهترین انواع آهن اسفنجی مرغوب، فرصتی را ایجاد نموده است که صنعتگران بتواند بهترین محصول را با قیمتی استثنایی تهیه نمایند.

همچنین مرکز پخش مستقیم نرمه آهن صادراتی به منظور سهولت در خرید، ارسال محموله‌های انبوه خریداری شده به تمامی نقاط کشور و کشورهای همسایه را در دستور کار قرار داده است و ضمن تضمین اصالت محصول، حمل و نقل فوری و استاندارد محموله نرمه آهن را انجام می‌دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما