صادر کننده آهن اسفنجی کنسانتره صادراتی

امروزه کارخانه‌های تولید کننده متعددی در کشور انواع آهن اسفنجی را با استفاده از بهترین متریال و طبق استاندارد های لازم تولید می کنند که علاوه بر ارائه محصولات تولیدی خود در بازار های داخلی این محصول را به خارج از کشور نیز ارسال می کنند. شرکت های صادر کننده اهن اسفنجی صادراتی این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهای همسایه ارسال می کنند که در کشورهای مقصد نیز به دلیل کاربرد فراوان متقاضیان زیادی دارد.

صادر کننده آهن اسفنجی کنسانتره صادراتی

باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کنسانتره

باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کنسانتره باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کنسانتره در ایران تولید می شود. از ویژگی های آهن اسفنجی کنسانتره با کیفیت می توان به دارا بودن درصد بالایی از آهن و گوگرد کمتر، مصرف انرژی کم، آسانی در نگه داری و انبار کردن، کم بودن غلظت عناصر ناخالص در آن و … اشاره کرد. آهن اسفنجی به روش های مختلفی شامل روش احیای مستقیم، استفاده از زغال حرارتی و استفاده از گاز طبیعی تولید می شود. آهن اسفنجی یکی از بهترین مواد جایگزین برای قراضه های آهن می باشد و این ماده در کارخانه فولاد سازی برای ذوب مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد و در کوره های القایی کاربرد زیادی داشته و کارایی بهتری نسبت به قراضه های آهن دارد.

آهن اسفنجی کنسانتره عیار بالاتری نسبت به آهن خام داشته و ذخیره آن نیز. بسیار راحت تر است و روش تولید آن نیز که به صورت احیای مستقیم انجام می شود با محیط زیست سازگار می باشد. امروزه در اغلب استان های کشور از جمله هرمزگان، کرمان، خوزستان و …. کارخانه های تولید انواع آهن اسفنجی وجود دارد که بهترین و با کیفیت ترین انواع این محصول را تولید می کنند و پس از تولید در بسته بندی های استاندارد و متنوع راهی بازار فروش می کنند.

عرضه کنندگان برتر آهن اسفنجی صادراتی

عرضه کنندگان برتر آهن اسفنجی صادراتی عرضه کنندگان برتر آهن اسفنجی صادراتی این محصول را به شیوه‌های مختلف حضوری و یا غیر حضوری به فروش می رسانند. یکی از بزرگترین مراکز فروش و عرضه آهن اسفنجی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. در این مرکز امکان سفارش محصول به صورت آنلاین برای مشتری فراهم بوده تا بتواند در کمترین زمان سفارش خود را ثبت نماید و در موعد مقرر به نشانی او ارسال شود.

این روزها شرکت های تولید کننده توسط تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های مجهز آهن اسفنجی را با کیفیتی درجه یک تولید. و در بسته بندی های متنوع ارائه می کنند. قیمت آهن اسفنجی صادراتی با توجه به روش تولید این محصول، کیفیت آن، میزان و حجم خرید و … متفاوت است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما