صادر کننده انبوه بریکت نرمه آهن اسفنجی

بریکت نرمه آهن اسفنجی دارای نمونه های مختلف و متفاوت و همچنین بسیار پرکاربرد است که در کارخانه ها و شرکت های مخصوص به صورت ویژه تولید گردیده و همچنین دارای مزیت های بسیار متفاوت و مختلف است.

صادر کننده بریکت آهن اسفنجی تلاش دارد که جهت رونق صادرات این محصولات و همچنین در کنار آن رونق اقتصاد کشور این محصولات را بر اساس نیاز به مشتریان در کشورهای همسایه به آنجا صادر کند و با قیمت ویژه در اختیار خریداران در این کشورها قرار دهد.

صادر کننده انبوه بریکت نرمه آهن اسفنجی

ترکیبات بریکت نرمه آهن اسفنجی چیست؟

ترکیبات بریکت نرمه آهن اسفنجی چیست؟ ترکیبات بریکت آهن اسفنجی متفاوت میباشد به عنوان مثال در ترکیب این محصولات میزان بسیار زیادی آهک به کار رفته است چرا که باعث افزایش استحکام همچنین ماندگاری این محصولات در جهت تولید فولاد و شمش های آهنی می‌شود و همین جهت در ترکیب این محصول هنگام تولید میزان بسیار زیادی آهن خالص خشک به کار می برند.

از دیگر مواد در تولید بریکت نرم آهنی معمولاً نمی توانیم به این موارد اشاره کنیم که برای ساخت این محصولات از چسب های سیلیکاتی فولادی مخصوص می استفاده می‌کنند تا بتوانند به راحتی ذرات آهنی را در کنار یکدیگر نگهداشت بهنگام سردسازی و یا تولید نمونه های مختلف اسفنجی دچار از هم متلاشی شدن نشوند و بتوان به راحتی با ذوب آن ها جهت تولید فولاد استفاده نمود.

از این مواد به کار رفته شده می‌توان املاح معدنی متفاوت از جمله بنتونیت و همچنین ذرات پتاسیم و متیل هگزان در تولید این محصول اشاره کرد که باعث ساختار شیمیایی بیشترین محصول شده و باعث می شود که هنگام استفاده از این محصولات از ایجاد زنگار و یا فرسایش زودهنگام در محصولات تولید شده با استفاده از بریکت نرم آهن اسفنجی جلوگیری شود به همین جهت این محصولات امضا خواهان و طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده اند که دارای ترکیبات کاملا طبیعی و فوق العاده ویژه هستند.

از دیگر ترکیبات اصلی در تولید این محصول می‌توانیم به میزان بسیار زیادی براده آهن ذوب شده اشاره کنیم که این براده ها در قالب های مخصوص برای تولید نرم آهن اسفنجی سرد و همچنین نمونه های ترکیبی استفاده می شوند.

پخش عمده بریکت نرمه آهن اسفنجی

پخش عمده بریکت نرمه آهن اسفنجی پخش بریکت آهن به صورت عمده و کلی در تعداد بالا با حجم های متفاوت به صورت کیلویی و همچنین بسته بندی های مخصوص انجام می شود که مشتریان و خریداران در صورت نیاز و همچنین در صورت لزوم می‌تواند به این پخش‌کنندگان مراجعه کرده و حتی برای سهولت در امر خرید محصولات را از آنها به صورت آنلاین خریداری کنند که یک روش کاملا اصولی و مقرون به صرفه است چرا که نیاز به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما