صادر کننده عمده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

صادر کننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) به صورت مستقیم محصولات خود را در بسیاری از کشورها عرضه می کند. این محصول علاوه بر ویژگی های خاص خود طرح و مدل های بسیار گوناگونی دارد که موجب افراد به راحتی بتوانند آن را انتخاب نمایند. این محصول را می توان به تعداد بالا خریداری کرد که در این صورت کاهش قیمت ها را به دنبال دارد.

صادر کننده عمده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

مواد تشکیل دهنده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

مواد تشکیل دهنده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) بریکت آهن انواع بسیار گوناگونی دارد که در دمای بسیار بالا تولید می ‌شود و به عنوان یکی از متریال پرکاربرد در صنایع تولید فولاد شناخته می شود؛ مواد تشکیل دنده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) به شرح زیر می باشد:

  • آهن اسفنجی
  • خرده آهن
  • گرد و غبار زغال‌ سنگ
  • پلیسه

این ترکیبات با یکدیگر فشرده سازی می شوند و در دمای بیشتر از ۶۰۰ درجه سانتیگراد در قالب مخصوص ساخته می شوند؛ برای تهیه این محصول از آهن اسفنجی گرم استفاده می شود که برای حمل و نقل آسان و ایمن آهن اسفنجی در سراسر دنیا شناخته می شود.

دارای ابعاد مختلف است و در اشکال گوناگون ساخته می ‌شود، از استحکام مکانیکی بسیار بالا برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد؛ درصد خلوص آن بسیار بالا بوده و به همین منظور برای تولید فولاد آلیاژی به مصرف می رسد.

میزان چگالی آن بالا است و به عنوان عامل خنک کننده در فولاد سازی محسوب می شود.

پخش مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

پخش مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) این شرکت به عنوان برترین مرکز پخش بریکت آهن گرم اسفنجی (HBI) به صورت اینترنتی و غیر حضوری در سراسر کشور به مشتریان و مصرف کنندگان خدمت ‌رسانی می ‌کند که مشتریان عزیز می توانند جهت ثبت سفارش این کالا به صورت تلفنی با فروشندگان مربوطه ارتباط برقرار نمایند و آن را به صورت عمده و کلی خریداری کنند.

این کالا قیمت ‌های بسیار مناسبی را به خود اختصاص می ‌دهد و می ‌توان با مقایسه نرخ آن با بازار حضوری متوجه اختلافات آن شد؛ صادر کننده بریکت آهن سعی کرده ‌اند با کیفیت ترین محصولات را از بین بهترین برندها انتخاب نموده و در دسترس مشتریان قرار دهند.

این کالا فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسته‌بندی و مدل های گوناگونی را به خود اختصاص می ‌دهد، شما می توانید بسته به درآمد و سلیقه خود انتخاب هر کدام از آنها که می خواهید دست بزنید.

با دادن آدرس و نشانی دقیق محل خود می توانید در کمترین زمان ممکن این کالا را تحویل بگیرید؛ ارسال کالا در زمان کم انجام می شود و مشتریان می توانند از این بابت خیال آسوده داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما