عرضه بریکت گرم آهن اسفنجی عمده

عرضه بریکت گرم آهن اسفنجی عمده با کيفيت بسيار مناسب توسط موسسه تولیدی ما به صورت عمده و کلی انجام می شود که از فواید این شیوه عرضه امکان کاهش قابل توجه قیمت تمام شده و نیز کاهش مخاطرات موجود در جهت حمل و نقل و هزینه های پرداخت شده انتقال بریکت گرم آهن اسفنجی می باشد و یکی از روش های عرضه آن از طریق فروشگاه مجازی حاضر می باشد.

عرضه بریکت گرم آهن اسفنجی عمده

3 مورد از مزایای بریکت نرمه آهن اسفنجی 

3 مورد از مزایای بریکت نرمه آهن اسفنجی 

بریکت نرمه آهن اسفنجی در واقع همان آهن اسفنجی است که با توجه به دمای آهن اسفنجی به شکل فشرده تر در زمان تولید به بریکت تبدیل شده است ضمنا لازم است این مهم هم قید شود که این کالا در صنایع مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد من جمله در صنعت فولاد سازی، مواد معدنی و مواد شیمیایی کارایی بسیار زیادی دارد.

استفاده از بریکت نرمه آهن دارای طرفداران بسیاری زیادی می باشد ناگفته نماند این محصول دارای مزایا و خصوصیات چشم گیری بوده که در ذیل به صورت اجمالی به شرح 3 مورد مزایای بریکت نرمه آهن اسفنجی خواهیم پرداخت:

  1. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مزایای بریکت گرم آهن اسفنجی این است که این کالا عناصر زائد و اضافه کمتری نسبت به قراضه و ضایعات آهن را دارا می باشد و نیز به دلیل داشتن گوگرد و فسفر بسیار باکیفیت از آن می توان به عنوان جایگزین مناسبی در فرآیند ذوب و انواع روش های ذوب استفاده نمود.
  2. از دیگر فاکتور ها و مزیت های این کالا در روش احیای مستقیم این محصول می باشد بدین صورت که می توان از گاز طبیعی بدون حذف نمودن ناخالصی های موجود استفاده نمود که در نتیجه سبب آسیب کمتری به محیط زیست ما خواهد شد.
  3. و در آخر باید این نکته را خاطر نشان نمود که بریکت گرم نسبت به آهن عیار بسیار بالاتری داشته و نیز از نظر فلزکاری دارای کیفیت بیشتری می باشد.

صادرات انواع بریکت گرم آهن اسفنجی عمده

صادرات انواع بریکت گرم آهن اسفنجی عمده

صادرات انواع بریکت گرم آهن اسفنجی عمده توسط شرکت تولیدی ما انجام می گردد که صادرات بریکت گرم آهن به شیوه عمده این امکان را برای خریدار فراهم نموده است که به دلیل حذف عاملی با عنوان واسطه ها در مسیر ارسال از سوی تولید کننده تا رسیدن به دست مصرف کننده محصول باعث کاهش قیمت تمام شده آن می گردد.

این مهم تاثیر بسزایی در توجه متقاضیان به انواع بریکت گرم آهن اسفنجی در بازار های بین المللی داشته که باعث ارز آوری بیشتری به صورت مستقیم برای کشورمان شده است یکی از روش های خرید عمده این محصول مراجعه به فروشگاه سایت اینترنتی حاضر می باشد که امکان آشنایی با انواع محصولات و نیز دسترسی به تجربیات کارشناسان فعال در این عرصه را ایجاد نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما