عرضه مستقیم آهن اسفنجی میانه

تولید کنندگان، آهن اسفنجی میانه را به صورت مستقیم از درب کارخانه برای مشتری ها و مراکز فروش عرضه می کنند.

آن ها حتی آهن اسفنجی میانه را برای متقاضیان نقاط دور کشور به صورت مستقیم ارسال می کنند.

خریداران آهن اسفنجی میانه می توانند به صورت تن و عمده خرید کنند و عرضه مستقیم این محصول به صورت عمده ارزان تر از نرخ بازار صورت می گیرد.

عرضه مستقیم آهن اسفنجی میانه

مزیت های خاص آهن اسفنجی عیار بالا

مزیت های خاص آهن اسفنجی عیار بالا با پیشرفت علم و صنعت و گسترش شهرها میزان استفاده مردم از محصولات از جمله آهن زیاد شده و به دلیل کم بودن و کاهش ضایعات آهن قیمت آن بالا رفته و به همین خاطر استفاده از آهن اسفنجی با عیار بالا بیشتر شده است.

آهن اسفنجی شکل ظاهری گندله و متخلخل و اسفنجی مانند است. به همین دلیل به آن نام معروف است و منظور از آهن اسفنجی عیار بالا یعنی در آن از آهن بیشتری استفاده شده است.

از مزیت‌های آهن اسفنجی عیار بالا همانطور که گفته شد به دلیل وجود آهن بالا کاربرد زیادی دارد و تولید مناسب آهن و فولاد از آین آهن صورت می گیرد.

از مزیت آهن اسفنجی عیار بالا به تولیدکنندگان فولاد می توان اشاره کرد زیرا که این تولید کنندگان وابسته به آهن و فلز قراضه بودند و با کاهش تولید آهن فعالیتشان سخت شده ولی لستفاده از آهن اسفنجی عیار بالا به جای آن ها باعث رونق یافتن کارشان شده است.

در صنعت فولاد و ریخته گری استفاده از آهن اسفنجی عیار بالا تغییر و تحول بزرگی ایجاد کرده است و در همه روش‌های تولید فولاد استفاده از آن امکان پذیر است. آهن اسفنجی عیار بالا ناخالصی کمتری نسبت به آهن دارد و می‌تواند عامل خنک کننده در کوره های اکسیژنی باشد

در تولید آن از مواد زائد و مضر مثل گوگرد و فسفر کمتر استفاده می‌شود جایگزین مناسب ضایعات آهنی است.

مراکز تولید انواع آهن اسفنجی میانه

مراکز تولید انواع آهن اسفنجی میانه یکی از کارخانه های تولید آهن اسفنجی در استان آذربایجان شرقی در شهرستان میانه واقع است که هر سال چندین هزار تن آهن اسفنجی تولید می کنند.مراکز تولید، اکسیژنی موجود در انواع سنگ های آهن را با روش هایی از سنگ آهن جدا می کنند و آهن اسفنجی تولید می شود.

مواد اولیه برای تولید سنگ آهن اسفنجی میانه سنگ آهن، تک و دولومینت، زغال سنگ است. خود آهن اسفنجی نیز جزو مواد اولیه برای تولید سایر محصولات مانند فولاد، میله ها، لوله ها و قطعات آهنی است.

مراکز تولید آهن اسفنجی میانه آن را با درصد خالصی آهن بالا و کیفیت عالی تولید می کنند آن باعث شده تا در ایران و نیز کشورهای دیگر محبوبیت بالایی داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما