عرضه کننده عمده نرمه گندله آهن باکیفیت

نرمه گندله آهن محصولی است که از آن به عنوان یک ماده اولیه جهت تولید آهن خام استفاده می شود. به همین خاطر هرچه استحکام این گندله ها بالاتر باشد، نهایتاً آهن به دست آمده از آن نیز از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. عرضه کننده گندله آهن عمده با کیفیت با توزیع این نرمه ها در تمامی استان های کشور موجب شده تا مشتریانی که قصد خرید و سفارش این محصول را دارند بتوانند آن را به راحت ترین روشی که برایشان مقدور می باشد خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

عرضه کننده عمده نرمه گندله آهن باکیفیت

خواص مکانیکی نرمه گندله آهن باکیفیت

خواص مکانیکی نرمه گندله آهن باکیفیت از آنجایی که نرمه گندله می ‌بایست در زمان حمل و نقل و سخت شدن میزان بار مکانیکی بالایی را تحمل کند، به همین خاطر خواص مکانیکی و فیزیکی نرمه گندله آهن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که نرمه گندله آهن دارای انواع مختلفی است و هریک از آنها از مقاومت و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر خواص فیزیکی گندله می ‌توان به میزان تخلخل گندله اشاره کرد که نقشی اساسی در مراحل گندله ‌سازی ایفا می ‌کند. این خاصیت گندله ها بر میزان سخت شوندگی آنها تاثیر مستقیم می ‌گذارد و هرچه تخلخل گندله بالاتر رود خاصیت سخت شوندگی ان ها نیز با افزایش مواجه خواهد شد. علاوه بر این سطح تخلخل گندله با استحکام گندله نسبت معکوس دارد.

یعنی هرچه سطح تخلخل بالاتر برود، میزان استحکام گندله کاهش پیدا می ‌کند. از جمله خواص مکانیکی گندله نیز می توان به میزان استحکام گندله اشاره کرد که خود شامل مواردی نظیر مقاومت ضربه، فشاری و فرسایش می گردد. بری این منظور می ‌توان گندله را مورد آزمایش قرار داد و میزان تحمل فشار و سایش آن را بررسی کرد. استانداردی که بر اساس آن مقاومت فشاری گندله ها ارزیابی می‌ شود استاندارد بین المللی ایزو می باشد که توسط تمامی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و گندله هایی که از این استاندارد پیروی می ‌کنند از درجه کیفی بالاتری برخوردارند.

پخش انبوه نرمه گندله آهن باکیفیت

پخش انبوه نرمه گندله آهن باکیفیت وب سایت ما با پخش گندله آهن با کیفیت به صورت انبوه اقدام به فروش آنلاین این نرمه ها در سطح بازار می کند. از آنجایی که این نرمه ها به عنوان ماده اولیه برای تولید آهن مورد استفاده قرار می گیرند، به همین خاطر این محصول یکی از پرکاربرد ترین مواد اولیه ای است که در بازار وجود دارد و درصد فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

پخش آنلاین این محصول منجر به راحتی در دسترسی به خرید این محصول شده است و مشتریان دیگر نیازی به طی مسافت طولانی و صرف هزینه و زمان زیاد برای خرید این کالا را ندارند و در مدت زمان کوتاهی می تواند این محصول را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما